پسر کلینزمن فیکس می‌شود؟

پسر کلینزمن فیکس می‌شود؟

سایت رسمی فوتبالی - جاناتان کلینزمن، دروازه بان هرتابرلین، در آستانه فصل جدید بوندس لیگا پیشرفت چشمگیری داشته و مربی دروازه بانان این تیم، زولت پتری، چرخش 180 درجه ای از صحبت های خود درباره دروازه بان تیم جوانان آمریکا داشته است. 

کلینزمن به عنوان نیمکت نشین هرتا در فصل 18 – 2017 تنها در 10 بازی حضور داشت و با اظهارات پتری درباره این بازیکن، بازی در ترکیب اصلی بسیار دور به نظر می رسید.

دروازه بان سابق مجارستان درباره توانایی کلینزمن برای حضور به عنوان دروازه بان شماره یک این تیم تردید داشت و گفته بود که این بازیکن 21 ساله کاریزمای لازم را ندارد. 

یورگن کلینزمن

پتری در صحبت با اسپرت بیلد از رفتار کلینزمن بعد از مطرح شدن این صحبت ها تقدیر کرده است. او در این باره گفت: " جاناتان واکنش درستی نشان داد. او حالا توپ هایی را مهار می کند که پیش از این قادر به مهار آن ها نبود. او همچنین زمان بیشتری را برای بدن خود می گذارد، روی قدرت تو تمرین می کند و در پرش ها بسیار بهتر شده است. این من را تحت تاثیر قرار داد. او به خودش به چشم قربانی نگاه نکرد و این نشانه خوبی است. شاید او به خاطر آن صحبت ها از من عصبانی بود اما این کار من است که به عنوان مربی با او شفاف صحبت کنم تا بتوانم بهترین بازی را از او بگیرم. "

کلینزمن برای تیم های ملی زیر 19 سال و زیر 20 سال آمریکا بازی کرده اما هنوز می تواند برای تیم ملی بزرگسالان کشور محل تولدش به میدان برود. او از چالشی که مربی برایش ایجاد کرده، لذت می برد.

این دروازه بان درباره این شرایط گفت: " مربیان همیشه حق دارند که از من انتقاد کنند. اگر به من بگویند که کدام کار را اشتباه انجام می دادم، آن را تغییر خواهم داد. من به عنوان یک کودک محصل به برلین آمدم. نمی توانم بگویم که عالی هستم اما پیشرفت کردم. البته که انتقادات را می پذیرم. "

تنها یک پیشرفت چشمگیر می توانست نظر مربی این دروازه بان را تنها چند ماه پس از انتقادات تند و تیز از او، تغییر دهد. 

این بازیکن به عنوان نسل دوم فوتبالیست ها باید با توماس کرفت، دنیس اسمارش و ماریوس گرسبک برای جانشینی رون یارستین، دروازه بان اول هرتا، رقابت کند.