الکس نوری از نحوه آشنایی خود با یورگن کلینزمن می گوید

الکس نوری از نحوه آشنایی خود با یورگن کلینزمن می گوید

پایگاه خبری فوتبالی- الکساندر نوری سرمربی موقت هرتابرلین که پیش از این دستیار یورگن کلینزمن بود، درباره نحوه آشنایی و همکاری خود با کلینزمن صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، روزنامه ایران ورزشی گفت و گوی الکساندر نوری با «تاگس اشپیگل» را منتشر کرده که ما بخشی از این مصاحبه را انتخاب کردیم.
.
نوری درباره نحوه آشنایی خودش با یورگن کلینزمن اینگونه توضیح داد: از طریق اولیور بیرهوف با کلینزمن آشنا شدم. بعد از دوره مربیگری من در وردربرمن، می‌خواستم آشنایی جدیدی با فوتبال آمریکا داشته باشم. از دوره بازی من در آنجا زمان زیادی می‌گذشت و وارد هزاره جدید شده بودیم. برای همین با یورگن تماس گرفتم. این ماجرا به سال 2018 برمی‌گردد. شور و شوق او مرا تحت تاثیر قرار داد. ذهنیت مثبتش. ایده‌هایش. پیاده کردن آنها بسیار هیجان‌انگیز بود. در مجموع دوره همکاری من با یورگن برایم خیلی لذت بخش بود.

وی ادامه داد: این اتفاق برایم غیرمنتظره بود. تا پیش از این همکاری ما رابطه نزدیکی نداشتیم. یورگن هم تصور نمی‌کرد که با پیشنهاد مربیگری در هرتابرلین روبه‌رو شود و خیلی سریع کادری را جمع و جور کرد. او به من زنگ زد و پرسید که آیا دوست دارم در این تجربه هیجان‌انگیز او را همراهی کنم.

نوری گفت: اکنون و پس از استعفای او خوشبختانه قرار نیست من جای او را پر کنم. من چنین ادعایی ندارم. من از بازیکنان می‌خواهم که به عنوان یک تیم کار کنیم و به عنوان یک تیم موفق شویم. بحث اعتماد برای من خیلی مهم است.

اما جدایی کلینزمن برای همه شرایط سختی ایجاد کرد. این تصمیم برای همه ما غیرمنتظره و شگفت‌آور بود. ولی من قبل از آن هم شرح وظایف و مسئولیت‌هایی داشتم. ما به فرآیند قبلی ادامه دادیم. 

4344