طارق: قراردادی با استقلال امضا نکردم ولی مذاکرات خوبی داشتیم

طارق: قراردادی با استقلال امضا نکردم ولی مذاکرات خوبی داشتیم

وبسایت رسمی فوتبالی- هافبک 22 ساله عراقی در واکنش به شایعات انتقالش به استقلال گفت: مذاکرات خیلی خوبی را با باشگاه ایرانی داشتیم ولی هنوز قراردادی را باشگاه استقلال امضا نکردم.


به گزارش فوتبالی، همام طارق هافبک عراقی مدنظر استقلالی ها در مصاحبه با سایت «السومریه نیوز» عراق درباره انتقالش به تیم آبی های پایتخت گفت: چند روز پیش پیشنهادی را از باشگاه استقلال دریافت کردم. مذاکرات خیلی خوبی را با باشگاه ایرانی داشتیم ولی هنوز قراردادی را باشگاه استقلال امضا نکردم.

  

وی افزود: هنوز تصمیم قطعی خود را برای آینده ام نگرفتم. پیشنهاد را بررسی خواهم کرد و پس از آن تیم مناسبم را انتخاب می کنم.