استقلال- ذوب‌آهن، از کیک اند راش تا جنجال داوری!

استقلال- ذوب‌آهن، از کیک اند راش تا جنجال داوری!

به گزارش "ورزش سه"، از زمانی که شفر به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد، همیشه بازی های این تیم با جنجال هایی همراه بوده است، بعد از بازی رفت فصل گذشته که با برتری 2 بر یک ذوب اهن همراه شد وینفرد شفر امیر قلعه نویی متهم به بازی «بکش زیرش» کرد که این موضوع با واکنش سرمربی ذوب آهن همراه بود.


 استقلال و ذوب آهن در اردیبهشت ماه سال جاری  هم در دو بازی رفت و برگشت در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمان آسیا به مصاف هم رفتند که هر دو بازی با حواشی عجیبی همراه بود.


در بازی رفت که بین دو تیم برگزار شد، استقلالی ها اعتقاد داشتند امیر قلعه نویی به بازیکنان ذوب اهن دستور داده است بازی خشنی انجام بدهند و همین مساله باعث شد روی یک صحنه داریوش شجاعیان رباط پاره کند و مدت ها دور از میادین باشد.


اما در بازی برگشت هم امیر قلعه نویی در شکست 3 بر یک تیمش داوری را مقصر دانست و اعتقاد داشت جو استادیوم آزادی تیم داوری بازی را گرفته و به همین دلیل به نفع آبی ها سوت زده است.


اصلی ترین دلیلی که بازی استقلال برابر ذوب آهن در فصل گذشته بسیار پرتنش بود، حضور امیرقلعه نویی، پرافتخارترین مربی استقلال در لیگ برتر روی نیمکت ذوب آهن بود که تنش این بازی حساس را بیشتر کرده بود اما برای بازی روز پنجشنبه این مربی دیگر نیست و بی تردید بازی تنش کمتری خواهد داشت.


مدیران ذوب آهن در این فصل تصمیم گرفتند هدایت تیم شان را به امید نمازی بدهند، مربی که سابقه حضور در کادرفنی تیم ملی را دارد و در سال های اخیر در تیم های رده پایه فوتبال آمریکا کارش را دنبال کرده است و امیدوار است بتواند ذوب آهن را به رده های بالای فوتبال ایران برساند.


هرچند بازی استقلال برابر ذوب آهن همیشه از حساسیت زیادی برخوردار بوده است ولی این بار عدم حضور امیرقلعه نویی روی نیمکت ذوب آهن بی تردید از تنش های این بازی کم خواهد کرد و دو تیم با استرس کمتر به دنبال رسیدن به 3 امتیاز بازی هستند.