حسینی: به قول مسئولان پدیده اعتماد کرده‌ایم/ هدفم رسیدن به پیراهن تیم ملی است

حسینی: به قول مسئولان پدیده اعتماد کرده‌ایم/ هدفم رسیدن به پیراهن تیم ملی است

وب سایت فوتبالی- مدافع تیم فوتبال پدیده خراسان گفت که آنها به قول مسئولان باشگاه پدیده برای حل مشکلات مالی این باشگاه اعتماد کرده‌اند.

به گزارش فوتبالی به نقل از تسنیم، سید عبدالله حسینی با اشاره به وضعیت پدیده بعد از شکست برابر پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و بچه‌ها با انگیزه تمرین می‌کنند. ما در هفته اول مستحق باخت برابر پرسپولیس نبودیم، ولی تلاش می‌کنیم تا در بازی با استقلال خوزستان باخت هفته اول را جبران کنیم.

وی همچنین راجع به دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان در هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور خاطر نشان کرد: بازی سختی در اهواز داریم. استقلال خوزستان در هفته اول برابر گسترش فولاد در تبریز شکست نخورد و نشان داد تیم سختکوشی است. ما با توجه با شکست در بازی ابتدایی، در این مسابقه دنبال برد هستیم و امیدوارم در اهواز استقلال خوزستان را شکست دهیم.

مدافع تیم فوتبال پدیده خراسان در پاسخ به این پرسش که «مهمترین هدف او در فصل جدید چیست؟»، تاکید کرد: فصل گذشته هدفم این بود که به تیم ملی برسم و امسال هم این هدف را دارم. یحیی گل‌محمدی هم به عنوان سرمربی به تیم کمک می‌کند تا بازیکنان شرایط خوبی داشته باشند و به چیزهایی که می‌خواهند برسند.

حسینی همچنین در مورد مشکلات مالی باشگاه پدیده خراسان اظهار داشت: اکثر باشگاه‌ها مشکل دارند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. البته باشگاه قول داده است که مشکلات حل شود و ما هم به قول مسئولان باشگاه اعتماد کرده‌ایم.