جلسه شبانه تبریزی با مدیران استقلال/ مخالفت ذوب‌آهن با درخواست کتبی استقلال برای جذب تبریزی

جلسه شبانه تبریزی با مدیران استقلال/ مخالفت ذوب‌آهن با درخواست کتبی استقلال برای جذب تبریزی

وبسایت رسمی فوتبالی- باشگاه ذوب آهن نامه کتبی استقلال برای جذب مرتضی تبریزی را برگشت داد.

به گزارش فوتبالی، پس از قطعی شدن جدایی مامه تیام از استقلال، مدیران این تیم خواهان جذب مرتضی تبریزی از ذوب آهن اصفهان شدند. طبق توافق صورت گرفته قرار بود استقلال مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بابت رضایت‌نامه تبریزی پرداخت کند اما در مکاتباتی که ظهر امروز (دوشنبه) صورت گرفت، استقلال برای پرداخت یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعلام آمادگی کرده که این موضوع با واکنش سعید آذری مدیرعامل این باشگاه همراه شد.

 

آذری به خاطر کاهش ۱۰۰ میلیون تومانی مبلغ رضایت‌نامه از سوی استقلال، نامه این باشگاه را برگشت داد و اعلام کرد به هیچ وجه حاضر به صدور رضایت‌نامه تبریزی به مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان نیست.

 

از سوی دیگر مرتضی تبریزی ظهر امروز ساعت ۱۴:۳۰ از اصفهان راهی تهران شده تا باز هم در جلسه شبانه با مدیران استقلال پیرامون قراردادش گفت‌وگو کند و در صورت توافق، قبل از هفته سوم رقابت‌ها به آبی‌پوشان پایتخت اضافه شود.

 

هنوز درباره نحوه پرداخت مبلغ رضایت‌نامه توافقی صورت نگرفته اما مدیران استقلال اعلام کردند که از محل رضایت‌نامه سید مجید حسینی که حدود ۴۰۰ هزار دلار است اقدام به پرداخت مبلغ رضایت‌نامه مرتضی تبریزی می‌کنند.

 

همچنین در حالی که گفته می‌شود چندین باشگاه خارجی خواهان به خدمت گرفتن مرتضی تبریزی شده‌اند، باشگاه ذوب آهن اعلام کرد این بازیکن هیچ پیشنهادی از باشگاه‌های قطری، ترکیه‌ای و سایر کشورهای اروپایی نداشته است و استقلال تنها مشتری رسمی این بازیکن در ایران و خارج از ایران است.