چرا مورینیو به جذب مدافع بارسا علاقه مند است؟

چرا مورینیو به جذب مدافع بارسا علاقه مند است؟

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد قصد خرید یک مدافع بزرگ را دارد. این روزها اخباری در مورد پیشنهاد 60 میلیون پوندی برای مگوایر، مدافع ملی پوش لستر به گوش می رسد و البته مذاکره با بارسا برای جذب یری مینا.

مینا پس از جام جهانی شگفت انگیزی که پشت سر گذاشت، حالا تیم های زیادی را خواهان خود می بیند. اورتون جدی ترین آنهاست و البته شیاطین سرخ منچستر.

مصدومیت های متعدد روخو، جدایی دالی بلیند، فرازونشیب های زیاد اریک بایلی در کنار عدم وفق پذیری مناسب لیندلوف، باعث شده تا تنها جونز و اسمالینگ، مدافعان مرکزی مورد اطمینان مورینیو باشند که برای تیمی در سطح یونایتد کافی نیست.

آقای خاص به دنبال جذب مدافعی با فیزیک بدنی مناسب، پرقدرت و نیز ماهر در زدن ضربات سر و جدال های هوایی است و یری مینا تمام فاکتورهای لازم را با خود دارد. این بازیکن که زمستان گذشته با قراردادی 11.8 میلیون یورویی به بارسلونا پیوست، نتوانست اعتماد سرمربی آبی و اناری ها را به خود جلب کند و در این باشگاه بر این عقیده هستند که فروش این بازیکن و یک سود 20 میلیون یورویی می تواند منطقی تر از حساب باز کردن روی مینا برای فصل آتی باشد.

همچنین یونایتد برای جذب یری مینا، مبلغ کمتری را نسبت به مگوایر هزینه خواهد کرد و دشواری های مذاکره با لستر را نیز پیش رو ندارد.