پیش بازی ماشین‌سازی - گسترش فولاد؛ تازه‌واردهای آشنا

پیش بازی ماشین‌سازی - گسترش فولاد؛ تازه‌واردهای آشنا

سایت رسمی فوتبالی - تقابل ماشین سازی و استقلال خوزستان را می توان تقابل دو تیمی دانست که دیرتر از همه آماده لیگ برتر شده اند.

به گزارش فوتبالی، گسترش فولاد به تازگی با تغییر مالکیت، نامش را به ماشین سازی عوض کرده است. بدین ترتیب به نظر می رسد که امروز ترکیبی از بازیکنان گسترش و ماشین در زمین حاضر خواهند شد و به نوعی باید انتظار یک تیم ناشناخته را داشته باشیم.

در نقطه مقابل استقلال خوزستان هم به علت مشکلات مالی در بازار نقل و انتقالات فعالیت چندانی نداشته و از طرفی دیگر بسیار دیر سرمربی خود را شناخته است. نکته ای که باعث می شود انتظار بازی باکیفیتی را از جانب هیچ کدام از دو تیم در دیدار امشب نداشته باشیم.

مسلما هر دو تیم چشم به وقفه میان بازیها دوخته اند تا بتوانند از فرصت استفاده کنند و از نظر فیزیکی و تاکتیکی آماده مسابقات شوند و فعلا نمی توان از هیچ کدام از آنها انتظار یک بازی تماشایی را داشت.

وحید حمدی نژاد از معدود خریدهای استقلال خوزستان است که امیدوار است با تجربه اش بتواند خط دفاعی تیمش را سر و سامان بدهد. در نقطه مقابل فرید بهزادی کریمی مهمترین چهره ماشین سازی خواهد بود که باید نقش پاسور و گلزن را ایفا کند و جور دیگر مهاجمان تیمش را هم بکشد.

ماشین سازی - استقلال خوزستان
جمعه، پنجم مرداد 1397، ساعت 20
داور: علی صفایی
ورزشگاه بنیان دیزل تبریز