پیش‌بازی پرسپولیس-پدیده؛ مچ‌اندازی شاگرد و استاد

پیش‌بازی پرسپولیس-پدیده؛ مچ‌اندازی شاگرد و استاد

سایت رسمی فوتبالی - پرسپولیس، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر باید کارش در فصل جدید را با حضور در مشهد و تقابل با پدیده آغاز کند.

به گزارش فوتبالی، یحیی گل محمدی که در سالهای اخیر همواره شایعاتی در مورد حضورش در پرسپولیس بعد از برانکو مطرح بوده قطعا انگیزه زیادی برای رویارویی با تیم دوران بازی اش دارد. البته پرسپولیس های دیگری نظیر یونس شاکری و داوود فنایی نیز در حال حاضر در پدیده هستند و در این بازی حاضر خواهند شد. خلعتبری دیگر پرسپولیسی سابق پدیده است که به علت مشکلات مالیاتی مشخص نیست که در بازی پنجشنبه شب حضور دارد یا نه.

پرسپولیس تابستان آرامی را داشته چرا که به علت محرومیت نه تنها بازیکنی نخریده بلکه چند تا از ستاره هایش نظیر وحید امیری را هم از دست داده است.با این حال پرسپولیسی ها روی برانکو ایوانکوویچ حساب ویژه ای باز کرده اند، مربی که یک پرسپولیس آشفته را تحویل گرفت و در دو سال اخیر قهرمان لیگ برتر کرد.پرسپولیس می خواهد مسیرش را برای هت تریک قهرمانی در لیگ برتر آغاز کند و قطعا انگیزه های ویژه ای برای این جدال در شهر مشهد خواهد داشت.

یونس شاکری به عنوان بازیکنی که تجربه حضور در پرسپولیس را دارد یکی از باانگیزه ترین بازیکنان پدیده خواهد بود. در نقطه مقابل بالاخره انتظار یک سال و نیمه امید عالیشاه به پایان رسیده است. این بازیکن کنار علیپور در خط حمله پرسپولیس قرار خواهد گرفت و می خواهد که تبدیل به برگ برنده برانکو در فصل جدید شود.

پرسپولیس - پدیده
داور: پیام حیدری
پنجشنبه چهارم تیر 1397، ساعت 20:45