کارشناس فوتبال اسکاتلند: میلاد محمدی باید به رنجرز برود

کارشناس فوتبال اسکاتلند: میلاد محمدی باید به رنجرز برود

سایت رسمی فوتبالی –  سم لاوریج، کارشناس فوتبال اسکاتلند در مورد احتمال پیوستن میلاد محمدی به باشگاه رنجرز صحبت کرد و گفت که مدافع تیم ملی ایران باید رنجرز را به سلتیک گلاسکو ترجیح بدهد. متن یادداشت وی از نظرتان می گذرد:

ممکن است در هفته های باقی مانده تا پایان فصل نقل و انتقالات تابستانی رقابتی بین دو باشگاه سلتیک و رنجرز برای به خدمت گرفتن میلاد محمدی ،بازیکن تیم ملی ایران، صورت بگیرد.

این بازیکن به دلیل حرکت جالبی که در پرتاب اوت خود در وقت‌های تلف شده بازی مهم مرحله گروهی برابر اسپانیا انجام داد بسیار معروف شد اما سرعت و انسجام او در دفاع در دو بازی که به میدان رفت، توانست توجه بسیاری را به خود جلب کند.

به گزارش سان اسکاتلند، این بازیکن به قیمت دو میلیون یورو قابل دسترسی است. مدافع احمد گروژنی می‌تواند به عنوان بال عقب یا حتی وینگر به میدان برود. او همچنین سابقه بازی در دفاع راست را نیز داشته اما پست مورد علاقه و تخصصی او دفاع چپ است.

اگر میلاد محمدی عاقل باشد ریسک پیوستن به سلتیک را نمی‌پذیرد و به انقلاب استیون جرارد در رنجرز می پیوندد چراکه می‌تواند به سرعت در این تیم در پست دفاع چپ قرار بگیرد.

دکلان جان بازیکن ذخیره جرارد در این پست بود اما لی والاس به دلیل سیاست‌های باشگاه از این تیم خارج شد. و این جدایی به این معناست که اسطوره لیورپول باید جان فلانگان را در مسابقات انتخابی لیگ اروپا در پست دفاع چپ به بازی بگیرد و استفاده از او در تمام فصل چندان عاقلانه به نظر نمی رسد.

در مقایسه در سلتیک پارک، کیران تیرنی این پست را در اختیار دارد و با توجه به تردیدهایی که درباره آینده او در این باشگاه وجود داشت، بی بی اسپرت گزارش داده که اورتون به تلاش خود برای به خدمت گرفتن این بازیکن پایان داده و این یعنی تیرنی حداقل یک فصل دیگر در لیگ برتر اسکاتلند حضور خواهد داشت.

محمدی که تجربه بازی در فوتبال اروپا را نداشته موفق شد با تلاش بسیار خود صحنه های تاثیر گذاری را در برابر بازیکنان بزرگ دنیا مانند کریستیانو رونالدو و آسنسیو خلق کند. او باید بداند که حضور در ترکیب اصلی نقش بسیار مهمی در پیشرفت او دارد و به همین دلیل بهتر است که به ایبراکس برود تا این که بخواهد زیر نظر برندان راجرز کار کند.