نگاه برانکو و گرشاسبی به فصل سخت

نگاه برانکو و گرشاسبی به فصل سخت

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس دو فصل اخیر را به بهترین شکل و با کسب جام به پایان رسانده، اما محرومیت از جذب بازیکن در دومین پنجره نقل و انتقالات متوالی مهم‌ترین دغدغه این باشگاه و سرمربی سرخ پوشان شده ولی همچنان آنها چشم به تکرار موفقیت‌هایشان و به دست آمدن قهرمانی دیگری هستند.

حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست باشگاه پرسپولیس از زمان حضورش در راس مدیریت سرخ پوشان عملکرد قابل قبولی در توافق با برخی بدهکارانی که طلب‌های سنگینی داشتند و مهم‌تر از آن تمدید قرارداد و حفظ بیشتر ستاره‌های فصل قبل، ارائه کرده و نشان داده به دنبال تداوم آرامش در این تیم برای فصل جدید است.

برانکو ایوانکوویچ نیز که با موضوع عدم جذب بازیکن در نیم‌فصل اول کنار آمده و شاکله اصلی تیم فصل اخیرش را حفظ شده می‌بیند، امیدوار است با پشتیبانی مدیریت باشگاه بازی‌ها را بدون مشکل پیش ببرد تا بتوانند در نقل و انتقالات زمستانی بازیکن بگیرند و با قدرت بیشتری کارشان را دنبال کنند.

گرشاسبی و برانکو دیشب در جریان مراسم معرفی برترین‌های سال فوتبال ایران، مثل هفته‌ها و ماه‌های قبل در کنار هم بودند و تلاش می‌کنند در بازی‌های لیگ با موفقیت از چالش عدم جذب بازیکن و از سوی دیگر قدرتمند شدن دیگر رقبا عبور کرده و همچنان در جمع مدعیان قرار بگیرند و در لیگ قهرمانان آسیا خوش بدرخشند.


عکس از: امیرحسین خیرخواه