گواردیولا با بازیکنان قرضی چه‌ کار می‌کند؟

گواردیولا با بازیکنان قرضی چه‌ کار می‌کند؟

سایت رسمی فوتبالی - پپ گواردیولا می گوید که منچسترسیتی هنوز درباره انتقال قرضی بازیکنانی مانند فیل فودن و براهیم دیاز تصمیم نگرفته است.

هر دوی این بازیکنان در ترکیب سیتی در بازی پیش فصل برابر بورسیا دورتموند که با شکست 1 – 0 در شنبه صبح همراه بود، حضور داشتند.

با این حال و با توجه به اینکه تنها چند بازی در فصل گذشته به میدان رفتند، ممکن است به صورت قرضی و برای کسب تجربه به صورت قرضی به تیم های دیگر انتقال داده شوند.

گواردیولا، مربی سیتی گفت: " ما در انتهای آماده سازی پیش فصل در این باره تصمیم گیری می کنیم. هر وقت بازیکنان برگردند ما متوجه می شویم که برای بازی برابر چلسی و آرسنال به چه چیزهایی نیاز خواهیم داشت. "

سیتی در بازی برابر دورتموند هیچ یک از 16 بازیکن خود در جام جهانی را در اختیار نداشت اما جو هارت 45 دقیقه در این بازی به میدان رفت.

هارت فصل گذشته را به صورت قرضی در وستهام گذراند و هنوز در لیگ برتر برای گواردیولا بازی نکرده است.

گواردیولا گفت: " هیچکس به کیفیت جو به عنوان یک دروازه بان و عملکردش در 10 تا 12 سال گذشته شک ندارد. ما چهار دروازه بان داریم و امروز تصمیم گرفتیم که از کلودیو براوو و جو هارت استفاده کنیم. آنچه جو در 12 سال گذشته انجام داده غیرقابل انکار است و ما از کیفیت او آگاه هستیم. "

ماریو گوتزه تنها گل دیدار پیش فصل را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

بازیکن جدید سیتی، ریاض محرز، اولین بازی خود برای این تیم را انجام داد و نزدیک بود از روی یک ضربه آزاد اولین گل خود را نیز به ثمر براسند که توپ به تیر دروازه برخورد کرد.

گواردیولا اظهار داشت: " ما کارهای خوب بسیاری در زمین انجام دادیم. این برای آینده بسیار خوب است. ما در برابر یکی از بهترین تیم های آلمان به میدان رفتیم و عملکرد خوبی داشتیم. ما در طول هفته درباره شجاعت، ثبات و علاقه به بازی صحبت کردیم. بازیکنان نمایش خوبی داشتند و من از عملکرد آنها راضی هستم. "