با خرید آلیسون، خریدهای لیورپول به 300 میلیون پوند رسید

با خرید آلیسون، خریدهای لیورپول به 300 میلیون پوند رسید

سایت رسمی فوتبالی - لیورپول خرید آلیسون بکر را با 75 میلیون یورو رسمی کرد.  بالاترین مبلغی که برای یک گلر تا کنون پرداخت شده، 35 میلیون پوند و انتقال ادرسون از بنفیکا به منچسترسیتی بوده است که این رکورد توسط آلیسون شکسته شد.

یورگن کلوپ پس از نمایش ضعیف کاریوس در فینال لیگ قهرمانان اروپا، تحت فشار شدیدی برای به خدمت گرفتن یک دروازبان قرار داشت. گلر آلمانی در بازی دوستانه پیش فصل لیورپول مقابل ترنمر،با انجام اشتباهی به مانند اشتباهاتش در فینال مقابل رئال مادرید، تصمیم کلوپ برای جذب دروازبان را قطعی کرد. 

لیورپول به دنبال گزینه های دیگری مانند سیلسن و اوبلاک نیز بود اما مربی سابق دورتموند تنها آلیسون 25 ساله را می خواهد.

5 خرید آخر کلوپ

سرمربی لیورپول مبلغی بالغ بر 300 میلیون پوند را صرف خرید بازیکن طی 12 ماه گذشته کرده است. نبی کیتا، الکس چمبرلین، ویرجیل فن دایک، فابینیو و آلیسون که تمامی این بازیکنان اهداف انتقالاتی تیم های رقیب لیورپول در لیگ جزیره بودند.

لیورپول به مهارت کلوپ در خرید و فروش دلگرم است و می تواند از طریق وی به ترکیبی خارق العاده دست یابد.

از زمان به خدمت گرفتن صلاح در تابستان گذشته، لیورپول رقبا را برای خرید بازیکنان مدنظر خود شکست داده است. آنها همچنین با فروش 142 میلیون پوندی کوتینیو پول خوبی به دست آوردند. کلوپ نیز عنوان کرده که بازیکنان مهم این تیم به هیچ عنوان این تیم را ترک نخواهند کرد. کلوپ گفته بود:”" شاید نخستین سالی باشد که ما بازیکن مهمی را به فروش نرسانیم. همیشه تغییرات زیادی در تیم داشتیم اما در نهایت باید جلوی این روند را می گرفتیم. اگر خریدی انجام نمی دهید، باید چیزی که در ذهنتان وجود دارد را بسازید. این به معنای با هم بودن و ساخت و رسیدن به هدف مورد نظر است."