سه بازیکنی که با حضور لوپتگی در رئال مادرید خواهند درخشید

سه بازیکنی که با حضور لوپتگی در رئال مادرید خواهند درخشید

سایت رسمی فوتبالی - پس از جدایی فوق ستاره کهکشانی ها، کریستیانو رونالدو و سرمربی آنها، زین الدین زیدان، هواداران تیم ترس عدم نتیجه گیری تیم محبوبشان رادارند اما جولین لوپتگی، سرمربی تازه منتصب شده این تیم چنین نظری دندارد. این مربی در تمرینات آناده سازی پیش فصل این تیم بسیار آرام و با اعتماد به نفس کار خود را انجام میدهد. او تیمی بسار قدرتمند برای فصل ۲۰۱۸/۱۹ خواهد داشت و با بیان اینکه آمادگی لازم برای روبرویی با هر چالشی را دارند، به بازیکنان خود دلگرمی می دهد.

لوپتگی با فوتبال تهاجمی شناخته میشود. دفاع های کناری در تیم های او نقش اساسی در حملات دارند و با سنتر از جناحین و حرکات ترکیبی برای تیم ایجاد موقعیت می کنند.سرمربی سابق پورتو رابطه خوبی با بازیکنان اسپانیایی تیم دارند و طی حضور در تیم ملی اسپانیا و ۲۰ بازی بدون شکست، تیم او ۶۴ گل به ثمر رسانده است. لوپتگی از پتانسیل خط میانی رئال مادرید آگاه است و از آن برای پشت سر گذاشتن چالش ها استفاده خواهد کرد.

نگاهی بیندازیم به ۳ بازیکنی که زیر نظر لوپتگی خواهند درخشید:

۳- گرت بیل

گرت بیل

خارج از شایعات انتقال او به منچستر یونایتد، او در رئال مادرید خواهد ماند.بازیکن ولزی در فصل ۲۰۱۷/۱۸ و در طول ۲۶بازی لالیگایی، بر روی ۱۶ گل تاثیر داشت در صورتی که باقی فصل از مصدومیت پای چپش رنج می برد. او در نیم فصل دوم فرمی عالی داشت و انتظار می رفت که جزو بازیکنان فیکس فینال کیف باشد اما بعنوان یار تعویضی به میدان آمده و دو کل استثنایی به ثمر رساند تا کیفیت خود را نشان دهد.

پس از جدایی رونالدو به نظر می رسد رئال مادرید و لوتگی میتوانند بر روی سانترها، توانایی او در تمام کنندگی و دریبل زنی حساب ویژه ای باز کنند.

۲- دنی سبایوس

دنی سبایوس

هافبک اسبق رئال بتیس نمایش درخشانی در تیم ملی جوانان اسپانیا داشت و قلب خط هافبک بتیس به شمار میرفت. سبایوس با کنترل نبض بازی و پاسهای عالی و سرعت مناسب شناخته می شود. با این در زمان مربیگری زیدان فرصت چندانی برای نمایش توانایی هایش پیدا نکرد. اما بنظر می رسد که سبکبازی وی همان چیزی باشد که لوپتگی نیاز داشته و می تواند به خوبی کار انتقال توپ از خط میانی به جناحین را انجام دهد.

سبایوس یکی از بازیکنان با کمترین میزان بازی طی فصل گذشته بود اما با این حال درخشش او در تیم ملی زیر ۲۱ ساله های اسپانیا نشان دهنده این است که سبک بازی او به تاکتیک های لوپتگی هماهنگی داشته و میتواند زیرنظر این مربی بدرخشد.

1-    مارکو آسنسیو

مارکو آسنسیو

بازیکنی که دنیای فوتبال را با گلهای زیبا، دریبلها و نحوه بازی خود به زانو در آورده است.او طی ۳۲ مسابقه لالیگایی که فصل گذشته به میدان رفت، بر روی ۱۲ گل تاثیر داشت.

به عقیده برخی، آسنسیو جانشین رونالدو در مادرید است. سبک دریبل زنی و ایجاد موقعیت وی برای به ثمر رساندن گل های زیبا، ایجاد موقعیت و فضاسازی برای هم تیمی هایش خیال هواداران این تیم جهت جایگزینی فوق ستاره پرتفغالی را تا خدودی راحت می کند. بنظر می رسد لوپتگی از او در پست بال چپ استفاده کند و بیل و بنزما بازیکن آزاد در محوطه باشند. مارکپ آینده درخشانی دارد و زیرنظر مربی جدید فرصت اثبات خود را به خوبی هواهد داشت.