وستهام با جولن لوپتگی به دنبال بازسازی ترکیب تیم

وستهام با جولن لوپتگی به دنبال بازسازی ترکیب تیم

پایگاه خبری فوتبالی- وستهام در حال برنامه ریزی برای جذب چهار بازیکن برای بهبود ترکیب اصلی خود با شروع فعالیت مربی جدید خود جولن لوپتگی است.

به گزارش فوتبالی، طبق خبر نشریه دیلی میل به دنبال تغییرات ترکیب چکش ها دو مدافع، در کنار یک هافبک و یک مهاجم هدف این تیم قرار گرفته اند تا تیم خود را تحت تفکر سرمربی جدید خود جولن لوپتگی بازسازی کنند. پس از شکست مذاکرات برای جذب فابریسیو برونو، بازیکن باشگاه فلامینگو، وستهام در حال بررسی جذب مکس کیلمن است که زیر نظر مربی جدید اسپانیایی تیم در ولورهمپتون بازی می کرد. با این حال، جستجوی آنها در برزیل به همین جا متوقف نشده است و انتظار می رود لوئیس گیلرمه از پالمیراس به شرق لندن منتقل شود.

در ادامه نقل و انتقالات چکش ها، یافتن یک مهاجم گلزن و موقعیت شناس برای تقویت خط حمله اولویت آنها خواهد بود. میکل آنتونیو بازیکن همیشه وفادار باشگاه بوده است اما آمار گلزنی که لوپتگی به دنبال آن است را در فصل گذشته ارائه نکرده است. باشگاه در حال بررسی انتقال یوسف النصیری از سویا است که زیر نظر لوپتگی در سویا نیز بازی می کرد . وستهام ممکن است مجبور شود بدون ستاره فصل قبل خود لوکاس پاکتا برای فصل آتی آماده شود. اتحادیه فوتبال انگلیس در صورت مجرم شناخته شدن بازیکن برزیلی به دلیل شرط بندی، محرومیت مادام العمر را برای این ملی پوش برزیلی را در دستور کار قرار داده است. گفته می شود پاکوتا عمداً به دنبال جریمه شدن خود در برابر لسترسیتی، استون ویلا، لیدزیونایتد و بورنموث بوده است. چکش ها به دنبال بستن هر قرارداد لازمی در اسرع وقت هستند. لوپتگی مشتاق خواهد بود که تمام خریدهای رویایی خود را قبل از شروع پیش فصل در ترکیب قرار دهد تا بتواند فلسفه خود را به باشگاه دیکته کند.

۱۰۰۹