10 ستاره جام جهانی که تیم‌هایشان را عوض خواهند کرد؛ از هازارد تا دمبله و پریشیچ

10 ستاره جام جهانی که تیم‌هایشان را عوض خواهند کرد؛ از هازارد تا دمبله و پریشیچ

سایت رسمی فوتبالی - جام جهانی تمام شد و لیگ برتر 25 روز دیگر آغاز می شود. این اتفاق به این معناست که تنها یک چیز ذهن هواداران فوتبال را در سرتاسر جهان در چند هفته پیش رو فرا می گیرد:  نقل و انتقالات. 

بعد از یکی از جذاب ترین رقابت های تاریخ بازیکنان بسیاری هستند که به دلیل نمایش های خیره کننده در جام جهانی توجه همه را جلب کردند. دیلی میل به 10 ستاره جام جهانی که ممکن در هفته های آتی به تیم های دیگری بپیوندند نگاهی انداخته است.

ایوان پریشیچ

ملیت: کروات / باشگاه: اینترمیلان

این وینگر یکی از ستاره های کرواسی در راه رسیدن به اولین فینال تاریخ آنها در جام جهانی بود و سه گل نیز به ثمر رساند.

اما پریشیچ 29 ساله تنها یک پیشنهاد دارد و بعد از رد کردن پیشنهاد منچستریونایتد در تابستان سال برای ادامه حضور در اینترمیلان قبل احتمالا حالا این تصمیم را گرفته که زمان جدایی فرا رسیده است.

خوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد، در صحبت با راشا تودی به عنوان مفسر این شبکه در طول جام جهانی از این بازیکن تقدیر کرد و وقتی او به انگلیس گل زد گفت: " پریشیچ از آن وینگرهایی است که با بقیه تفاوت دارد. معمولا وینگرها سریع و موقعیت ساز هستند. اما او از نظر فیزیکی قوی است. او در نبردهای هوایی نیز بی نظیر است. "

عجیب نیست اگر مورینیو و منچستریونایتد پیشنهاد شکست خورده 45 میلیون پوندی سال گذشته خود را برای به خدمت گرفتن این بازیکن کروات افزایش دهند.

احتمال: 5/3

ادن هازارد

ملیت: بلژیک / باشگاه: چلسی

اصلی ترین مسئله تیم مائوریزیو ساری در این تابستان آینده ادن هازارد است. این مهاجم بلژیکی در جام جهانی عالی بود و توانست بعد از مودریچ در رده بندی توپ طلا در رده دوم قرار بگیرد. 

اما به نظر می رسید که تیم چلسی دیگر برای حضور هازارد چندان ایده آل نیست. اگر او بماند باید در لیگ اروپا به میدان برود و هرگونه تلاشی از استمفوردبریج برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر در این فصل بعید به نظر می رسد.

رئال مادرید خواستار به خدمت گرفتن اوست و بعد از جدایی رونالدو از این تیم جای یک ستاره در سانتیاگو برنابئو خالی است. او بعد از دیدار رده بندی و پیروزی برابر انگلیس گفت: " من شش سال را در چلسی گذراندم. جام جهانی بی نظیری را پشت سر گذاشتم و شاید حالا زمان تغییر بعضی چیزها باشد. چلسی تصمیم نهایی را می گیرد اما اگر آنها به من اجازه جدایی بدهند، همه می دانند که مقصد مورد علاقه من کجاست. بعد از شش سال بی نظیر در چلسی شاید حالا زمان کشف چیزهای جدید باشد. "

آیا ساری می خواهد بازیکنی که قصد رفتن دارد را حفظ کند؟ آیا هازارد در صورت تاکید چلسی برای نگه داشتن او مانند کورتوا ساکت می ماند؟

احتمال: 5/ 4

تیبو کورتوا

ملیت: بلژیک / باشگاه: چلسی

هر اتفاقی برای هازارد رخ بدهد تاثیر مستقیمی روی تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیک دارد که دستکش طلای جام جهانی را از آن خود کرد.

کورتوا یک سال دیگر با چلسی قرارداد دارد بنابراین چلسی باید از جنبه تجاری نیز به این قضیه نگاه کند. اما کورتوا که دوست صمیمی هازارد است گفته: " هر جا من بروم هازارد باید حضور داشته باشد، ما بدون یکدیگر بازی نخواهیم کرد. "

رئال مادرید پیش از این با او مذاکره کرده و خانواده کورتوا نیز در پایتخت اسپانیا زندگی می کنند.

احتمال 5 / 5 . 3

عثمان دمبله

ملیت : فرانسه / باشگاه: بارسلونا

می توان گفت که بعد از انتقال 135.5 میلیون پوندی دمبله از دورتموند به بارسلونا شرایط برای او خوب پیش نرفت. مشکل همسترینگ اولین فصل حضور او در لالیگا را خراب کرد و او نتوانست استعداد خود را نمایش بدهد.

او در چهار بازی برای فرانسه به میدان رفت که در سه دیدار یار تعویضی بود و در یک دیدار به عنوان بازیکن ثابت در زمین حاضر شد اما بعد از مرحله یک چهارم نهایی هرگز به زمین فرستاده نشد.

سرمربی فرانسه، دیدیه دشام، پیش از آغاز جام جهانی از رفتار دمبله انتقاد کرده و گفت: " او در دورتموند و در تیم ملی هم تیمی های خود را دچار مشکل می کند. "

شاید او به صورت قرضی از بارسلونا برود تا بتواند به شرایط مطلوب خود برگردد اما بارسلونا باید بازیکن جایگزینی پیدا کرده تا در عمق خط حمله خود به کار بگیرد.

احتمال: 5 / 2

آلیسون بکر

ملیت: برزیل / باشگاه: رم

پیش از حضور آلیسون در روسیه و در حالی که بسیاری از مردم برزیل را مدعی اصلی قهرمانی می دانستند، این بازیکن مذاکراتی را با لیورپول و رئال مادرید انجام داد.

یورگن کلوپ خواهان این دروازه بان است اما باید درباره قیمت او فکر کرد. مربی لیورپول با دقت مذاکرات بین کورتوا و رئال مادرید را پیگیری می کند و اگر دروازه بان چلسی به این تیم بیپوندد، واضح است که لیورپول می تواند بدون مشکل آلیسون را به خدمت بگیرد. 

شاید لیورپول هنوز کمی مردد باشد اما آلیسون قطعا به باشگاه جدیدی خواهد رفت، چه در انگلیس و چه در اسپانیا.

احتمال: 5 / 4

داماگوج ویدا

ملیت: کروات / باشگاه: بشیکتاش

شاید او در دفاع کرواسی در کنار لاورن کمی مشکل داشت اما بسیاری ویدا را به دلیل عملکرد درخشانش در روسیه تحسین می کنند.

این بازیکن 29 ساله به گفته رسانه های ترکیه به لیورپول نزدیک شده و این در حالی است که بر اساس خبرها لیورپول و لستر سیتی نیز خواهان او هستند. گفته می شود بشیکتاش با 30 میلیون پوند اجازه جدایی او را صادر خواهد کرد.

ویدا بعد از انتشار ویدئویی از او در رختکن پس از پیروزی برابر روسیه که در آن فریاد زنده باد اوکراین سر می داد از سوی فیفا جریمه شد. او در این بازی پنالتی خود را به گل تبدیل کرد. روسیه در حال نزاع با اوکراین بر سر یک جزیره است.

احتمال: 5 / 2

کریستین پاوون

ملیت: آرژانتین / باشگاه: ریورپلاته

آرژانتین پیش از صعود به مرحله حذفی و باخت برابر فرانسه نیز نیاز به تجدید قوا داشت. اما هرکس به عنوان سرمربی جانشین سمپائولی بشود بدون شک کریستین پاوون را به عنوان مرد کلیدی آرژانتین در سال های پیش رو انتخاب می کند.

این بازیکن 22 ساله می تواند در نقش وینگر یا مهاجم بازی کند و در این رقابت ها در سه بازی به عنوان یار کمکی و در یک دیدار به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت.

او به آرسنال نزدیک شده اما اگر این تابستان در باشگاه کشورش بماند، می تواند خیلی زود در انتظار انتقال به اروپا باشد.

احتمال: 5 / 2

خوان فرناندو کینترو 

ملیت: کلمبیا / باشگاه: ریورپلاته ( قرضی از پورتو )

خوان فرناندو کینرتو یکی از کلیدی ترین بازیکنان کلمبیا در صعود آنها به مرحله یک هشتم بود و باشگاه های اروپایی می توانند با پرداخت بند فسخ 22 میلیون پوندی او را به خدمت بگیرند. 

او به صورت قرضی از پورتو به ریورپلاته رفته و مدیر ریور، رودولفو د اونفریو، می گوید: " من از پیشنهاداتی که برای کوئینترو رسیده باخبر هستم. او از ماندن در ریور خوشحال می شود. اگر کسی قصد خریدن او را دارد باید 25 میلیون یورو بپردازد. "

تاتنهام و رئال مادرید به این بازیساز نزدیک شده اند.

احتمال: 5 / 3

الکساندر گولوین

ملیت: روس / باشگاه: زسکا مسکو

هافبک 22 ساله یکی از بهترین بازیکنان تیم شگفتی ساز روسیه بود که توانست به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی برسد.

چلسی بسیار به این بازیکن زسکا مسکو نزدیک شده و قیمت 27 میلیون پوندی او یوونتوس را نیز علاقمند کرده است.

هیروینگ لوزانو

ملیت: مکزیک / باشگاه: پی اس وی آیندهوون

هیروینگ لوزانو بهترین بازیکن تیم مکزیک بود که حالا بعد از عملکرد تاثیرگذار خود در جام جهانی در آستانه پیوستن به منسچتریونایتد و تاتنهام است. او در هر چهار بازی مکزیک به میدان رفت و تک گل سرنوشت ساز این تیم در پیروز 1 – 0 برابر آلمان را به ثمر رساند.

او بعد از یک فصل عالی در هلند با 17 گل زده در 29 بازی به روسیه رفته بود. این بازیکن می تواند در پست وینگر یا مهاجم به میدان برود.

احتمال: 5 / 5 .2