فوری/ سوپر جام لغو شد

فوری/ سوپر جام لغو شد

وب سایت فوتبالی - بر اساس آخرین اخباری که به فوتبالی رسیده است، دیدار سوپرجام فوتبال ایران که قرار بود روز جمعه 29 تیر بین تیم های پرسپولیس و استقلال برگزار شود، لغو شد. 

به گزارش فوتبالی، سازمان لیگ اعلام کرده که زمان جدیدی را برای برگزاری بازی در نظر گرفته است که به موقع آن را اعلام می کند. اعلام نشدن برنامه بازی و بلیت فروشی و صدور کارت خبرنگاران هم دال بر همین مسئله است.

 سفر استقلالی‌ها به ترکیه و برنامه این تیم برای سفر به آلمان و بازی دوستانه با کالسروهه تلویحا به معنای لغو شدن بازی سوپرجام بود. اما مسئولان سازمان لیگ که درخواست استقلالی‌ها را برای به تعویق افتادن یا لغو سوپرجام نپذیرفته بود به برگزاری آن اصرار داشت. مسئولان سازمان لیگ مدعی بودند که استقلالی‌ها اگر نمی‌خواهند در سوپرجام شرکت کنند باید به صورت رسمی اعلام کنند. فعلا که خبری از نامه رسمی استقلال نیست اما امروز خبر رسید که گویا مسئولان سازمان لیگ هم پذیرفته‌اند که استقلالی‌ها اردوی آماده‌سازی خود را برای بازی سوپرجام نیمه‌کاره رها نخواهند کرد و این بازی برگزار نخواهد شد. 

استقلال حاضر به بازی در قبل از شروع لیگ نبود و حالا باشگاه پرسپولیس پذیرفته دربی سوپرجام به شرطی لغو شود که در نیم‌فصل یا بعد از آن برگزار شود. شرطی که استقلال هم دقیقا موافق آن است و سازمان لیگ هم احتمالا تا دقایقی دیگر این خبر را به صورت رسمی اعلام خواهد کرد. البته معلوم نیست برانکو هم در جریان این پیشنهاد گرشاسبی هست یا نه.