علی جباری: تیام و جپاروف امروز برای مذاکره به ترکیه می روند/ شفر باید توضیح بدهد چرا بویان را جذب کرده است!

علی جباری: تیام و جپاروف امروز برای مذاکره به ترکیه می روند/ شفر باید توضیح بدهد چرا بویان را جذب کرده است!

وبسایت رسمی فوتبالی- علی جباری عضو کمیته فنی باشگاه استقلال اعلام کرد تیام و جپاروف امروز برای انجام مذاکرات در ترکیه حاضر می شوند.

به گزارش فوتبالی، پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص عدم تمدید قرار داد برخی بازیکنان از جمله جپاروف و تیام گفت: با توجه به شرایط مالی ماجرای نامطلوب تمدید قرار دادها طبیعی است اما، به نظرم  شرایط قابل جبران است. ماجرای تیام و جپاروف در ترکیه  حل می شود این دو بازیکن امروز برای انجام مذاکرات به ترکیه می روند. پژمان منتظری هم امروز به باشگاه آمد و  فکر نمی کنم برای  توافق با منتظری مشکلی وجود نداشته باشد.

وی درباره عملکرد ضعیف استقلال نسبت به پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات خاطر نشان کرد: مشکل استقلال این است که پول به موقع تزریق نشده به نظر من تفاوتی میان این تیم ها وجود دارد. اعتقاد دارم مسئولین رده بالا مخصوصا شخص وزیر ورزش باید نگاه ویژه ای به دو تیم داشته باشند و هر وقت به آن تیم پل تزریق می شود به استقلال هم پول تزریق شود.

جباری در مورد در خواست شفر برای جذب بازیکن خارجی عنوان کرد: باشگاه در شرایط باید قرارداد بازیکنان فعلی را تمدید کند و نیازی به بازیکن خارجی نداریم. سال گذشته آقای شفر با بازیکنی قرار داد امضا کرده است که هیچ کارایی نداشته است. شفر، بویان را جذب کرد اما این بازیکن بازی نکرد و چنین بازیکنانی به درد استقلال  نمی خورند و قفط بدهی روی دست باشگاه می گذارند. همه قبول دارند تیام بازیکن خوبی است اما؛ چرا بازیکنی همچون بویان که کارایی نداشته جذب شده است؟ مگر شفر کیفیت او را ندیده بود؟ بویان از روز اول مصدوم بوده است. باشگاه بویان را با خواست شفر جذب کرده است. بعد از این که مشخص شد مصدوم است شایعه کردند او از بارفیکس افتاده است؛ ماهم در دوران فوتبالمان از بارفیکس افتاده ایم ولی مصدوم نشدیم و دو هفته بعد بازی کردیم. شفر باید توضیح بدهد چطور بازیکن مصدوم جذب کرده است.