مدافع منچستر به تیم سابق بازمی‌گردد؟

مدافع منچستر به تیم سابق بازمی‌گردد؟

به گزارش "ورزش سه"، دلی بلیند یکی از مدافعان چند پسته تیم منچستریونایتد است که پس از جام جهانی 2014 و با نظر لوییز فن خال به تیم منچستریونایتد پیوست اما به نظر می رسد جزو بازیکنان مورد علاقه خوزه مورینیو نیست. بلیند در سال 2014 پس از انجام بیش از 100 بازی برای آژاکس راهی یونایتد شد. او یکی از بازیکنان ساخته شده توسط باشگاه آژاکس  محسوب می شود.

اریک تن هاگ سرمربی تیم آژاکس در این خصوص گفت: «ما هر کاری از دستمان بر بیاید انجام می دهیم اما این انتقال به طرف مقابل هم بستگی دارد.» البته منظور او از طرف مقابل فقط منچستریونایتد نبود چرا که آن ها به دنبال مدافع جوان تیم بوکا جونیورز نیز هستند. لیزاندرو ماگالان مدافع 24 ساله تحت قرارداد بوکا است اما 5 فصل اخیر را به طور قرضی در دیگر تیم ها سپری کرده است.

او درباره ماگالان افزود: این که او واقعا به تیم اضافه می شود یا نه هنوز مشخص نیست. اما آن چه که می توانم بگویم این است که از بین او و بلیند یکی به تیم می آیند.

منچستریونایتد پس از جدایی ویدیچ و فردیناند با بحران مدافع میانی روبرو هستند و امیدوارند در این تابستان با خرید بازیکنانی در این پست، مشکلاتشان را مرتفع سازند.