پدر ستاره نیجریه قبل از بازی مقابل آرژانتین دزدیده شد!

پدر ستاره نیجریه قبل از بازی مقابل آرژانتین دزدیده شد!

سایت رسمی فوتبالی - جان اوبی میکل مدعی است که پدرش تنها 4 ساعت پیش از بازی برابر آرژانتین  در جام جهانی 2018 که با شکست 2 – 1 برای نیجریه همراه بود، دزدیده شد و اعلام شد که اگر به مقامات اطلاع داده شود، او را به قتل می رسانند.

به گزارش فوتبالی، این خبر توسط یکی از اعضای خانواده در اتوبوس در راه ورزشگاه به این بازیکن اطلاع داده شد و او تصمیم گرفت که فدراسیون فوتبال نیجریه را در جریان این اتفاق قرار ندهد و تمرکز تیمش را پیش از بازی مهم در جام جهانی برهم نزند.

پلیس پدر این بازیکن، پا میشل اوبی، را روز دوشنبه آزاد کرد اما او در حال حاضر به دلیل آزارهای جسمی که از سوی گرونگیران دیده در بیمارستان است.

میکل به گاردین گفت: " من در حالی که پدرم در دستان گرونگیران بود بازی کردم. من باید این درد روحی را سرکوب می کردم. من چهار ساعت پیش از آغاز بازی از این اتفاق با خبر شدم. از لحاظ احساسی ویران بودم و باید تصمیم می گرفتم که آیا از نظر روانی قادر به بازی هستم یا نه. به من گفتند که اگر به مقامات یا هرکس دیگری حرفی بزنم پدرم را به قتل می رسانند. من حتی این موضوع را با مربی هم درمیان نگذاشتم چرا که نمی خواستم مشکل من تمرکز او یا سایر اعضای تیم را در روز چنین دیدار مهمی برهم بزند. "

میکل از تلاش پلیس برای آزادی پدرش قدردانی کرد: " من از مقامات پلیس برای تلاششان و از خانواده و دوستانم برای حمایتشان ممنونم. متاسفانه پدر من به علت شکنجه هایی که در طول این مدت شده در بیمارستان بستری است. "

پدر میکل پیش از این در سال 2011 هم دزدیده شده بود و به مدت 10 روز در شهر کانو نگهداری می شد. وقتی که آزاد شد گفت که به صورت بی رحمانه ای کتک خورده است.

نیجریه بازی را با حساب 2 – 1 به آرژانتین واگذار کرد و از جام جهانی حذف شد. میکل تمام 90 دقیقه را در زمین حضور داشت.