استقلال تکذیب می‌کند، استقلالی‌ها می‌پرند/ سیدمجید حسینی در راه کاوه و نورافکن

استقلال تکذیب می‌کند، استقلالی‌ها می‌پرند/ سیدمجید حسینی در راه کاوه و نورافکن

وبسایت رسمی فوتبالی- ظاهراً مجید حسینی هم دروازه ورود به اروپا را با حضور در لیگ بلژیک و هم‌تیمی شدن با امید نورافکن می‌داند که روز گذشته مدیر باشگاه شارلوای این کشور با انتشار پیامی در این باره اعلام کرد بازیکن خط دفاع تیم استقلال فصل بعد در این تیم توپ خواهد زد.

به  گزارش فوتبالی به نقل از خبر ورزشی، مدافع ۲۲ ساله استقلال که هنوز یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد مدتی پیش از پایان فصل هفدهم لیگ برتر هم عنوان کرده بود می‌خواهد با دریافت پیشنهاد‌های اروپایی راهی خارج از ایران شود ولی قطعاً خودش هم انتظار نداشت در جام جهانی در هر سه بازی تیم ملی به عنوان مدافع میانی تیم ملی برای کی‌روش و ایران بازی کند.


نکته جالب توجه درباره سیدمجید حسینی این است که او در بندی از قراردادش با استقلال توافق کرده که در ازای پرداخت ۵۰ هزار دلار به این مجموعه بتواند از استقلال جدا شود. رقمی در حدود یک‌چهارم آنچه استقلال با مامه تیام توافق کرده است. حدود ۴۵۰ میلیون تومان با احتساب دلاری ۹ هزار تومان.


در این میان ادعای مسئولان باشگاه استقلال نیز درباره سیدمجید حسینی و انتقال احتمالی اش به شارلوا تداعی‌کننده اتفاقات یک سال گذشته درباره کاوه رضایی و امید نورافکن بود. به یاد داریم ابتدای فصل گذشته وقتی کاوه رضایی گفت: نمی‌خواهد در استقلال بماند تا به شارلوا بلژیک برود، درباره او چه مطالبی از سوی باشگاه مطرح شد و این بازیکن بااخلاق کرمانشاهی را «فوتبالیست اروپا ندیده» لقب دادند! رضایی ک

ه دوست داشت با تفاهم کامل راهی بلژیک شود، وقتی دید این موضوع از سوی باشگاه اجرا نمی‌شود، علاوه بر جدایی از این تیم بابت مطالبات پرداخت نشده اش به AFC هم شکایت کرد.
امید نورافکن هم دومین بازیکنی بود که به این باشگاه رفت و اتفاقاً باز هم باشگاه استقلال انتقالش به این تیم را نفی می‌کرد! نورافکن ابتدا تابستان پارسال این خواسته را عنوان کرد ولی در رودربایستی با علیرضا منصوریان قراردادش را دو ساله مشروط تمدید کرد. در همان برهه استقلال اینکه شارلوا این بازیکن را می‌خواهد تأیید نکرد تا اینکه نیم‌فصل لیگ هفدهم (دی ماه سال قبل) بار دیگر این بحث مطرح شد ولی استقلال و شفر مانع جدایی نورافکن شدند. امید در انتهای فصل با جلب رضایت کادر مدیریتی باشگاه و البته شروط محکمی که در قراردادش نوشته شده بود با پرداخت مبلغی مُعین راهی بلژیک شد و الان حدود یک ماه است که در آن تیم حضور دارد.


با توجه به اینکه هر بار مدیران شارلوا درباره یکی از بازیکنان ایرانی خبری را منتشر کرده‌اند در نهایت مشخص شده بی‌دلیل نبوده است (مانند انتقال علی قلی‌زاده) به احتمال زیاد موضوع انتقال سیدمجید حسینی هم بی‌دلیل مطرح نشده است. گرچه با توجه به توانایی‌های حسینی و سن کمی که دارد این تصور درباره اش می‌شد که بتواند با درخششی که در جام جهانی داشت به لیگ‌های معتبرتری در اروپا برود ولی با این همه شارلوا بلژیک هم می‌تواند درگاه خوبی برای ورود این ستاره تهرانی به اروپا باشد.