اختصاصی/ وریا غفوری پیش از تمدید قرارداد 900 میلیون تومان می خواهد!

اختصاصی/ وریا غفوری پیش از تمدید قرارداد 900 میلیون تومان می خواهد!

وبسایت رسمی فوتبالی- وریا غفوری بازیکن آماده و جنگنده استقلال به ماجرای عدم تمدید قرار دادش واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، تمدید قرار داد بازیکن در فصل نقل و انتقالات این روزها به بحران اساسی مدیران استقلال تبدیل شده است. امید ابراهیمی، وریا غفوری، تیام و جپاروف بازیکنانی هستند که شاکله اصلی تیم شفر را تشکیل می دهند اما مدیران استقلال هنوز موفق به تمدید با آنها نشده اند و این در حالی است که تمرینات استقلال چند روزی است که آغاز شده اما هنوز غفوری در تمرینات شرکت نکرده و شفر هم به شدت نگران عدم حضور غفوری است.

هواداران استقلال که از روند نقل و انتقالات ناراضی هستند این روزها توسط پست های اینستاگرامی بازیکنان قرارداد تمام شده، از شرایط نقل و انتقالاتی باشگاه اطلاع پیدا می کنند. 

وریا غفوری دقایقی پیش با انتشار این پست در صفحه شخصی اش  تمام ماجرای مربوط به تمدید قرار داداش  را  با هواداران استقلال در میان گذاشت. البته او به نزدیکانش گفته پیش از تمدید قراردادش، 900 میلیون تومان از طلب دو فصل گذشته اش را می خواهد و در صورت عدم تسویه حساب، نه با استقلال تمدید می کند و نه با این تیم تمرین خواهد کرد. البته غفوری دوست دارد با استقلال تمدید کند و نمی خواهد راهی تیم دیگری شود اما وعده های مدیران استقلال او را خسته کرده است. آنها به غفوری قول داده اند که طلبش را بدهند اما تا این لحظه خبری از واریز نشده است.