فابرگاس: نمی توانم از حرکت پیکه دفاع کنم

فابرگاس: نمی توانم از حرکت پیکه دفاع کنم

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا امشب در دیدار مقابل روسیه در ضربات پنالتی شکست خورد و از دور رقابت های جام جهانی کنار رفت. در طول 120 دقیقه بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید و تک گل تیم میزبان از روی نقطه پنالتی زده شد.

در صحنه خطای پنالتی، ضربه سر بازیکن روسیه به دست پیکه برخورد کرد؛ در حالی که به نظر می رسید مدافع اسپانیا تعمدا دستش را در مسیر توپ قرار داده است. در برنامه کارشناسی بی بی سی با اجرای لینه کر و حضور فابرگاس، فردیناند و شیرر، هر سه کارشناس تصمیم داور را تایید کردند.

لینه کر گفت:" وقتی شما می پرید، دست تان را بلند می کنید اما واضح بود که پیکه موقع پریدن، تلاش کرد تا با دست جلوی توپ را بگیرد."

فابرگاس که در بارسلونا و تیم ملی اسپانیا با پیکه همبازی بود، در پاسخ به او گفت:" بله، گوش کن، او یکی از بهترین دوستان من است اما من نمی توانم این بار از او دفاع کنم.

ریو فردیناند هم که مدتی در منچستریونایتد با پیکه همبازی بود، تایید کرد که مدافع اسپانیا قصد فریب داور در آن صحنه را داشت:" او دوست من است اما او دستش را دراز کرد. او می خواست داور را فریب بدهد."

آلن شیرر، دیگر کارشناس برنامه هم نظر داور را تایید کرد:" بله، فکر می کنم پنالتی بود. او می دانست که چه کار دارد می کند. وقتی او روی هوا توپ را از دست داد، فکر می کنم تعمدا دستش را به سمت توپ دراز کرد تا آن را متوقف کند. کار احمقانه ای بود و داور درست تصمیم گرفت."