کاظمی: به احتمال زیاد اردوی ترکیه لغو می‌شود/ کوروشی آماده نبود و قراردادش را فسخ کردیم

کاظمی: به احتمال زیاد اردوی ترکیه لغو می‌شود/ کوروشی آماده نبود و قراردادش را فسخ کردیم

وب سایت فوتبالی- معاون اجرایی باشگاه نساجی قائمشهر اعلام کرد به دلیل هزینه‌های زیاد به احتمال فراوان اردوی آماده‌سازی این تیم در ترکیه لغو خواهد شد.

به گزارش فوتبالی به نقل از تسنیم، محمد کاظمی در گفت‌و‌گویی درباره لغو اردوی ترکیه تیم فوتبال نساجی قائمشهر و دلایل این موضوع اظهار داشت:‌ هنوز نه به صورت کاملاً قطعی، اما به احتمال خیلی زیاد این اردو لغو خواهد شد. دلیلش هم هزینه‌های زیاد آن است. هزینه این اردو از یک ماه پیش تا الان دو برابر شده و به همین دلیل برپایی آن سخت است.

وی در مورد فسخ قرارداد سیامک کوروشی با نساجی تصریح کرد: این بازیکن بعد از دو یا سه جلسه تمرین قراردادش را فسخ کرد. کوروشی به لحاظ بدنی آماده نبود و از روز اول هم شرط‌مان همین بود، به همین دلیل هم قراردادش فسخ شد.

معاون اجرایی باشگاه نساجی قائمشهر در خصوص جذب بازیکنان خارجی این تیم گفت: امروز یک بازیکن آفریقایی در تمرین شرکت کرده و اگر مورد تأیید کادرفنی قرار بگیرد با او قرارداد خواهیم بست. ما توان مالی زیادی نداریم و به همین دلیل ابتدا مبلغ پیشنهادی بازیکنان را نگاه می‌کنیم. الان هم همان‌طور که گفتم اگر این بازیکن مورد تأیید کادرفنی قرار بگیرد با او قرارداد می‌بندیم.