تحقیقات پارلمان مصر در مورد حذف از جام جهانی

تحقیقات پارلمان مصر در مورد حذف از جام جهانی

سایت رسمی فوتبالی - رئیس کمیته ورزش و جوانان مصر، محمد فرج عامر، اعلام کرد که کمیته‌ای برای بررسی دلایل شکست تیم ملی مصر و اشتباه فدراسیون فوتبال این کشور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تشکیل خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، نمایندگان مجلس مصر خواستار ارائه گزارشی درباره شرایط تیم ملی این کشور شدند تا به مجلس نمایندگان تحویل شود تا بتوانند اقدامات لازم را در راستای نقش نظارتی خود انجام دهند.

نمایندگان مجلس خواستار این هستند که رئیس فدراسیون فوتبال تمامی مسئولیت‌ها را برعهده بگیرد.

نمایندگان مجلس و سخنگوی مجلس و نخست وزیر و وزیر ورزش و جوانان این کشور خواستار بررسی دلایل این شکست شدند. یکی از نمایندگان مجلس عنوان کرده که وزارت ورزش این کشور تمامی مشکلات فهرست بندی کرده است. طارق محمود یکی وکلای این کشور متن شکایتی بر علیه رئیس فدراسیون فوتبال کشور مصر تهیه و تنظیم کرده است.

سلمان العامری، یکی از نمایندگان مجلس، بیانیه ای را برای نخست وزیر و وزیر ورزش این کشور ارسال کرده که در آن به مشکلاتی که پیش از بازی با روسیه و عربستان سعودی برای این تیم به وجود آمده بود اشاره کرده است. او خواستار اخراج فوری تمامی اعضای فدراسیون فوتبال این کشور و تحت قرار دادن آنها همچنین بررسی تمامی حساب های بانکی آنها برای هرگونه اختلاف مالی بعد از ۳ شکست پیاپی تیم ملی مصر در جام جهانی است. 

کمیته ورزش و جوانان مجلس این کشور نیز بیانیه ای را برای اعضای فدراسیون فوتبال این کشور صادر کرده است که مقصر اصلی شکست های تحقیرآمیز این تیم ملی را هکتور کوپر و بازیکنان این تیم می‌داند. در این بیانیه فدراسیون فوتبال نیز به دلیل رفتارهای اهانت‌آمیز مقصر شناخته شده است. 

سمیر البتیخی، عضو این کمیته، گفت هر اتفاقی که در اردوی تیم ملی مصر در روسیه رخ داده باشد، روز دوشنبه بررسی خواهد شد.