بدل محمد صلاح مورد توجه هواداران جام جهانی!

بدل محمد صلاح مورد توجه هواداران جام جهانی!

سایت رسمی فوتبالی - یک کارگر رستوران کبابی در روسیه به دلیل شباهت بی اندازه به محمد صلاح، ستاره لیگ برتر، مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، اریک تکلیان 20 ساله، که در شیفت 24 ساعته رستوران اوازیس در سامارا کار می کند و به دلیل ازدحام هواداران در این شهر برای جام جهانی این رستوران بسیار شلوغ بود.او گفت که ستاره لیورپول و مصر را نمی شناخت تا اینکه کسانی به او از این شباهت گفتند و او از این مقایسه خوشحال شد.آقای تکلیان گفت: " چند هوادار دانمارکی، یک نفر از استرالیا به نام استیو به من گفتند که کمی شبیه به محمد صلاح هستم. این جالب بود، من نمی خواستم شبیه صلاح باشم اما می دانید او فوتبالیست بزرگی است. من واقعا او را تا پیش از این نمی شناختم. من کلیپ بعضی گل های او که در مصر به ثمر رسیده بود را دیدم. توانایی خوبی دارد. "

آقای تکلیان در پاسخ به این پرسش که خودش شباهتی می بینید، گفت: " در ابتدا نمی دیدم اما اگر مردم مدام به من این حرف را میزنند پس لابد چیزی هست. فکر میکنم ریش و مدل موهایم کمی شبیه است اما درباره بینی اینطور نیست. خب اگر من شبیه به یک بازیکن فوتبال هستم پس بگذارید باشم. "

او می گوید که از هر سه یا چهار نفر یکی در این باره نظر می دهد و او به شوخی می گوید که برای سلفی پول خواهد گرفت: " هربار شوخی میکنم که برای هر سلفی 10 دلار میگیرم تا پول دربیاورم. "

او که اصالتا اهل ایروان در ارمنستان است به سامارا نقل مکان کرده و یکی از دوستان خانوادگی کاری به او پیشنهاد کرده است.او که می تواند به چهار زبان از جمله انگلیسی و آلمانی صحبت کند در هر شیفت حدود 2000 روبل درآمد دارد که 24 دلار می شود.او برای گذراندن زمان در شیفت های طولانی و آزاردهنده تلاش می کند تا یک لیوان قهوه را روی یک انگشت نگه دارد.او می گوید: " من کاملا با شما صادق هستم، من فقط دیروز این کار را کردم و یک بار نیز قبل از آن. من وقتی 12 – 13 ساله بودم فوتبال بازی می کردم اما بعد از آن زیاد ادامه ندادم، هرچند همچنان پیگیر آن هستم. "

او همچنین فاش کرد که دوست دارد چه تیمی قهرمان جام جهانی شود: " امیدوارم بهترین تیم برنده شود. من همیشه می گفتم هرکس بهتر است اما اگر بخواهم صادق باشم باید بگویم که انگلیس یا بلژیک. "