ادامه تمرینات استقلال؛ جدی تر از روزهای قبل

ادامه تمرینات استقلال؛ جدی تر از روزهای قبل

به گزارش "ورزش سه"، تمرین آبی پوشان تهرانی با گذشت 3 روز از شروع جدی ترین روز خود را چهارشنبه سپری کرد و استقلالی ها رفته رفته برنامه های اصلی تمرین خود را زیر نظر گرفتند.


*شفر پیش از شروع تمرین دقایقی بازیکنان را جمع کرد و به گفت و گو با آنها پرداخت.


*ملکی عضو هیات مدیره استقلال اواسط تمرین در محل تمرین آبی پوشان حاضر شد و با شفر به گفت و گو پرداخت و سپس تماشاگر تمرین شد.


*فرشید باقری که به تازگی قرارداد خود را تمدید کرده صبح امروز در محل تمرین حاضر شد اما با استقلالی ها تمرین نکرد و احتمالا از فردا در تمرینات شرکت می کند.


*تمرین روز چهارشنبه استقلال ابتدا پرفشار و با تمرکز تمرینات روی مسائل فیزیکی و بدنی آغاز شد اما در پایان بازیکنان به کار با توپ پرداختند و در پایان تمرین به فوتبال درون تیمی مشغول شدند.


*ساناک که به تازگی به تهران سفر کرده، در این جلسه تمرینی حضور پر رنگی داشت و مانند گذشته عملکرد بازیکنان را زیر نظر گرفت.


*دروازه بان های استقلال امروز نیز زیر نظر نامداری تمرین کردند. رحمتی، حسینی و دروازه بان جوان آبی ها که از تیم های پایه به عنوان دروازه بان سوم به تیم اصلی منتقل شده، امروز ابتدا تمرینات اختصاصی انجام دادند و سپس در تمرینات گروهی شرکت کردند.


*جابر انصاری امروز نیز مانند روز گذشته در تمرین حضور داشت و در کنار بازیکنان به تمرین پرداخت. انصاری تا زمانیکه با استقلال برای جدایی توافق نکند، در تمرین حاضر خواهد بود.