بلژیک: لوکاکو و هازارد مصدومند ولی جای نگرانی نیست

بلژیک: لوکاکو و هازارد مصدومند ولی جای نگرانی نیست

به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم 25ساله‌ی بلژیکی در دو بازی اول تیمش در جام جهانی چهار گل به ثمر رسانده و در راه کسب شش امتیاز یکی از مهره‌های اصلی تیم روبرتو مارتینز بوده. بازی شیاطین سرخ با انگلیس که پس‌فردا برگزار خواهد شد صدرنشین گروه G را مشخص خواهد کرد.


لوکاکو که در بازی با تونس از ناحیه‌ی پای چپ آسیب دیده بود، توسط پزشکان تیم به رادیولوژی معرفی شده و مارتینز می‌گوید برای اینکه بتواند تمرین را به طور کامل از سر بگیرد به 24 ساعت تا 48 ساعت زمان نیاز دارد. با این همه، مارتینز هنوز قطعاً از عدم حضور او در بازی مقابل انگلیس خبر نداده.

ادن هازارد هم در بازی مقابل تونس از ناحیه‌ی ساق پا دچار آسیب‌دیدگی جزئی شد و حالا خبرهای درز کرده از اردوی شیاطین سرخ نشان می‌دهد  که بلژیکی‌ها در مورد او هم نگران هستند. اما در جلسه‌ی  تمرینی بلژیکی‌ها در مسکو، آزار حضور داشت و هوادارانش را از نگرانی درآورد.


خبرهای دیگر از اردوی بلژیک نشان می‌دهد که مارتینز ممکن است برای مقابله با ساکنین جزیره، تیم خود را با چندین تغییر به میدان بفرستد. چرا که کوین دی‌بروینه، یان فرتونگن و توماس مونیر اگر کارت زرد دریافت کنند بازی تیم‌شان در مرحله‌ی دوم جام جهانی را از دست خواهند داد.


باید برای جدال غول‌های گروه G که دو تا از سرحال‌ترین و جذاب‌ترین تیمهای جام جهانی روسیه نشان داده‌اند تا روز پنج‌شنبه صبر کرد. جدال برای صدرنشینی به هواداران فوتبال امیدواری می‌دهد که این دو تیم بازی آخر خود را تشریفاتی برگزار نکنند.