واکنش چشمی به مصدومیت:‌‌ قصه نویس خداست ، راضی‌ام به رضای خدا

واکنش چشمی به مصدومیت:‌‌ قصه نویس خداست ، راضی‌ام به رضای خدا

وبسایت رسمی فوتبالی- روزبه چشمی مصدوم شد، خبری غم انگیز و تلخ نه تنها برای استقلالی ها بلکه برای تمام مردم ایران که حالا همگی پرچم ایران را در دست گرفته اند و قلب هایشان را یکی کرده اند برای خلق یک حماسه .

به گزارش فوتبالی، عصر روز دوشنبه خبر مصدومیت روزبه چشمی در صدر اخبار قرار گرفت. خبری مبنی بر مصدومیت جدی مدافع میانی استقلال و تیم ملی  که  ادامه جام جهانی را از دست داد.چشمی به دلیل کشیدگی شدید تاندودن و تورم حداقل باید یک ماه دور از میادین باشد.

چندی پیش کارلوس کی روش در پاسخ به منتقدین چشمی پاسخ جالبی داد و او را مدافع مدرن تیم ملی  دانست و عملکرد خوب چشمی در دیدار مقابل مراکش نشان داد مدافع استقلال به رشد کافی در پست مدافع میانی رسیده است.چشمی  در لیگ هفدهم در اغلب بازی به عنوان مدافع میانی به میدان رفت و توانست اعتماد کی روش را به خود جلب کند تا راهی جام جهانی شود؛ اما جام جهانی برای روزبه در بازی با مراکش خلاصه شد.

بعد از رسانه ای شدن خبر مصدومیت چشمی برخی از هواداران،دوستان ،هم تیمی های چشمی در تیم ملی و استقلال سعی کردند به چشمی روحیه بدهند و چشمی در واکنش به پست یکی از کاربران کامنتی با این مضمون گذاشت:

«قصه نویس خودشه،منم راضی ام به رضای خودش»