نظر فابرگاس در مورد عملکرد مسی مقابل ایسلند

نظر فابرگاس در مورد عملکرد مسی مقابل ایسلند

سایت رسمی فوتبالی - مسی نمی توانست آغازی ناامید کننده تر از این در جام جهانی داشته باشد. 

به گزارش فوتبالی، آرژانتین انتظار به دست آوردن پیروزی در برابر ایسلند در روز شنبه را داشت اما مجبور شد به تساوی 1 – 1 رضایت دهد. سرجیو آگوئرو بالاخره اولین گل خود در جام های جهانی را به ثمر رساند تا تیم آمریکای جنوبی را پیش بیاندازد اما آلفرد فین بوگاسون خیلی زود همه چیز را به تساوی کشاند.

با این حال مسی این شانس را داشت تا در نیمه دوم آرژانتین را به برتری برساند اما پنالتی او دریافت شد تا شانس از بین برود.

بعد از بازی این بازیکن آرژانتینی درباره در صحبتی گفت که خودش را به خاطر این مساوی مقصر می داند: " ما می خواستیم با پیروزی شروع کنیم و این ما را آرام می کرد. هنوز هم همینطور است، باید دو بازی دیگر را ببریم. ما شایسته مراحل بالاتر هستیم. دو بازی دیگر در برابر کرواسی و نیجریه باقی مانده، رقابت ها تازه شروع شده و طولانی است. ما هر سه امتیاز را می خواستیم چرا که این ما را آرام می کردم اما حالا باید ادامه دهیم. "

این حادثه باعث شد تا عملکرد کریستیانو رونالدو در دیدار برابر اسپانیا در نگاه هواداران، منتقدان و بازیکنان برجسته تر شود. 

یکی از افرادی که به این اتفاق واکنش نشان داد سسک فابرگاس بود که بعد از ناامید شدن از حضور در تیم ملی اسپانیا، حالا به عنوان مفسر با بی بی سی ورزشی کار می کند.

فابرگاس بعد از بازی در بارسلونا با مسی دوست است و وقتی در بین دو نیمه دیدار پرو و دانمارک از او درباره عملکرد مسی سوال شد، پاسخ جالبی داد: " او نتوانست موفق باشد. من برای او ناراحتم چون می دانم این اتفاق چقدر برای او مهم است. او در سطح باشگاهی همه قهرمانی ها را کسب کرده و همه چیز این فوتبال است اما این چیزی است که او واقعا و به شدت می خواهد. "

ویدئوهای جنگندگی مسی در برابر ایسلند واقعا غم انگیز است.

ستاره بارسلونا در فینال جام جهانی قبلی از رسیدن به جام بازماند و واقعا آسیب دید و این اتفاق در دو فینال کوپا آمریکا نیز تکرار شد. دیدن این که او تمام انرژی خود را برای آرژانتین می گذارد اما چیزی در بازگشت نصیب او نمی شود بسیار غم انگیز است.

هم تیمی های او نیز کمکی به این شرایط نمی کنند هرچند آنها ضعیف نیستند اما بارسلونا هم نیستند.

فابرگاس اشاره کرد: " ما ( اسپانیا ) قهرمان جام جهانی شدیم اما بازی اول را در برابر سوییس واگذار کرده بودیم. پس هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد. "

درست است، هنوز خیلی زود است که آرژانتین و مسی را از مسابقات کنار گذاشت. 

دیدن یک دوره دیگر از قلب شکسته مسی واقعا ناراحت کننده است اما به نظر می رسید که او در سطح بین المللی خوش شانس نباشد. 

4125