لیونل مسی: من مقصر این تساوی بودم

لیونل مسی: من مقصر این تساوی بودم


به گزارش "ورزش سه"، بر خلاف انتظارات آلبی سلسته در اولین دیدار خود در جام جهانی برابر ایسلند متوقف شد و لیونل مسی که در دقیقه 64 یک پنالتی را از دست داد، نقش اول این نتیجه در اولین گام برای تیمش بود.

لیونل مسی گفت: "ما قادر به یافتن فضاها در بین خطوط نبودیم و تیم ملی ایسلند در نیمه دوم نیز نمایش مشابهی ارائه داد و آنها تنها در انتظار اتفاقات بازی بودند. من به خاطر از دست دادن پنالتی در مورد این تساوی احساس مسئولیت می کنم.

ما علاقمند بودیم جام را با کسب پیروزی آغاز کنیم و اگر این اتفاق رخ می داد ذهن ما به آرامش می رسید اما هنوز هم تفکر ما مانند سابق است و قصد داریم در هر 2 دیدار بعدی پیروز شویم زیرا معتقدیم لیاقت ما بیش از این چیزهاست.

هنوز 2 بازی پیش رو داریم و جام تازه شروع شده و مسیر زیادی تا پایان مانده است. در دیدار برابر ایسلند ما به دنبال 3 امتیاز بودیم اما باید به این مسیر ادامه دهیم. با توجه به سبک بازی حریف، کرواسی حریف دشواری خواهد بود و آنها می توانند جریان بازی را در طول مسابقه عوض کنند.

من عصبانی هستم زیرا لایق پیروزی بودیم. باید از هواداران تشکر کنم و ناراحتی آنها را درک می کنم اما ما علیرغم حفظ آرامش باید اقرار کنیم خیلی اذیت شدیم ولی میل به پیروزی خود را همچنان حفظ کرده ایم و نمی خواهیم رویاهای خود را فراموش کنیم."