گزینه های جانشینی زیدان در رئال مادرید!

گزینه های جانشینی زیدان در رئال مادرید!

مائوريسيو پوچتينو شايد گزينه اول رئال مادريد براى جايگزينى زيدان باشد، اما دنيل لوى مالك باشگاه تاتنهام به اين راحتى ها سرمربى تيم خود را از دست نخواهد داد، به همين علت رئال مادرید به دنبال مربيان ديگرى هم خواهند بود. يواخيم لو يكى از گزينه هاى مادريد بود اما او خودش را خيلى زود از اين ليست خارج كرد. با هم مربيانى كه مادريد به دنبال آن ها خواهد بود را مرور خواهيم كرد.

يورگن كلوپ 

رئال مادريد با كلوپ اشنايى كافى را دارد وقتى به تازگى در فينال چمپيونزليگ به مصاف تيم فوق العاده اى كه او ساخته رفتند، اين مرد آلمانى حالا هم دورتموند و هم ليورپول را زمانى كه شانس زيادى براى قهرمانى نداشتند، به فينال يك تورنمنت اروپايى رسانده، او يك مربى با شور و اشتياق زيادى است و هواداران ليورپول او را دوست دارند ولى هنوز كسى نميداند او در لاليگا و اسپانيا چگونه كار خواهد كرد. کلوپ تا سال ٢٠٢٢ با ليورپول قرارداد دارد.

ماسيميليانو آلگرى

ماسيميليانو آلگرى در سال هاى اخير ثابت كرده است كه تبديل به مربى خوبى شده است، وى موفق شد دو بار همراه يوونتوس به فينال چمپيونزليگ برسد اما در هردو بازنده بوده است.

اما در ايتاليا و سرى آ، او خودش را به خوبى اثبات كرده است با قهرمانى هاى متعددى كه به همراه يوونتوس كسب كرده است و در تورين برخى نگرانند كه رئال مادريد اين مرد را از تيم آن ها جدا كند

•آنتونيو كونته

در حالى كه شك هايى در مورد عملكرد او و روابط او در رختكن و بين بازيكنان وجود دارد، فلورنتينو پرز اخيرا از عملكرد كونته تعريف به عمل اورده است و گفته است:

در چلسى عملكرد او زير نظر قرار گرفته شد و در تيم او يكسرى مشكلات بزرگ وجود داشت كه باعث شد نتايج خوبى نصيب او و تيمش نشود.

اينده او اصلا مشخص نيست، کونته به در هاى خروجى چلسى نزديك و نزديك تر شده است. با همه اين حرفا، مبلغى كه رئال براى به خدمت گرفتن وى بايد بپردازد كم نخواهد بود.

مائريزيو سارى

زمانى كه او از ناپولى جدا شد، گزينه اول هدايت چلسى گفته شده بود ولى حالا هيچ چيز مشخص نيست. هردو مربى ايتاليايى همچنان با تيم هاى فصل ٢٠١٧/١٨ خود قرارداد دارند.

سارى حتى در صورتى كه آنجلوتى سرمربى ناپولى انتخاب بشود، همچنان يك فصل ديگر با ناپولى قرارداد دارد. او در اين فصل سرى آ با شيوه اى بازى انجام داد كه تا اواخر ليگ شانس قهرمانى سرى آ را در اختيار داشت.

بيرون زمين، بخاطر حرفايى كه در طول اين فصل زده است مورد اهانت قرار گرفته است.

گوتى

تنها فردى كه از جنس خود رئال مادريد باشد و آن ها بتوانند به او اعتماد كنند، گوتى است. كسى كه تيم دوم مادريد را تحت هدايت خودش قرار داده است.

او شايد هنوز خودش را در جايگاهى نبيند كه جايگزين زيدان باشد اما اگر مادريد با كسى به توافق نرسد و به مربى نياز داشته باشد، او اولين فردى خواهد بود كه از پرز پيشنهادى دريافت خواهد كرد