ناراحتی یواخیم لو بعد از شکست در دیدار دوستانه؛

ناراحتی یواخیم لو بعد از شکست در دیدار دوستانه؛

یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان، گفت که از عملکرد تیمش در دیدار شنبه برای اتریش و باخت 2-1 ناراحت است و تایید که باید پیش از آغاز جام جهانی بر روی موارد بسیاری در تیم کار کرد. مدافع عنوان قهرمانی حالا در پنج بازی متوالی موفق به کسب پیروزی نشده که از سال 1978 – 1988 بیشترین زمانی است که این اتفاق رخ داده است و بعد از 1986 برای اولین بار در یک دیدار برابر اتریش شکست خورد.
لو مدعی شد:

این شکست من را آزار داد. ما بسیاری از برنامه‌هایی که داشتیم را عملی نکردیم. ما بارها در حالی توپ را از دست دادیم که می‌توانستیم موقعیت گل خلق کنیم. امروز چیزهای زیادی بد بودند. ما نباید خودمان را گول بزنیم. موارد زیادی هست که در طول دو هفته پیش رو باید بر روی آنها کار کنیم.

آلمان یک دیدار دوستانه دیگر در برابر عربستان سعودی پیش از جام جهانی در پیش دارد. اولین بازی این تیم 27 خرداد ماه در رابر مکزیک در مسکو برگزار خواهد شد.

گل‌های نیمه دوم از مارتین هینترگر و الساندرو شوپفآب سردی بر پیکره آلمان بود و لو از موقعیت‌های گلی که از دست رفت بسیار متاسف است. او معتقد است: " چند لحظه پیش گفتم که ناراحت هستم. من از باخت ناراحت نیستم، از شکست خوردن در این دیدار ناراحت نیستم، من به خاطر مدل شکست تیم خود در این دیدار ناراحتم. این اشتباه خودمان بود چرا که بعد از گل کنترل بازی در دست ما بود اما بعد از دریافت دو گل و 15 تا 20 دقیقه بعد از آن ما اصلا در جریان بازی نبودیم. ما به طرز باورنکردنی توپ را از دست می‌دادیم و اشتباهات بسیاری را مرتکب شدیم. ما به این شکل از تیم خود عادت نداریم. ما به اتریشی‌ها این اجازه را دادیم که به بازی برگردند. "

آلمان در این دیدار بعد از مدت‌ها مانوئل نویر را به عنوان دروازه بان اول خود در اختیار داشت. نویر بعد از شکستی استخوان پا از سپتامبر به میدان نرفته بود. لو در این باره گفت: " بازگشت نویر اتفاق بسیار خوشایندی بود. او بعد از بازی مشکلی با پای خود نداشت و این بسیار مهم است. و نکته دوم این است که او در موقعیت‌ها واکنش‌های بسیار خوب و سریعی از خود نشان می‌داد. او مدت‌های طولانی به زمین نرفته بود و به همین دلیل من از دیدن واکنش‌های امشب او در زمین بسیار خوشنود هستم. "

تیم ملی آلمان پیش از این اعلام کرده بود که اگر نویر به آمادگی برسد به عنوان دروازه بان اول این تیم در روسیه به میدان خواهد رفت و با توجه به صحبت‌های لو به نظر می‌رسد احتمال این اتفاق بسیار بالاست. لو اضافه کرد: " این بازگشت خوبی بعد از مدت‌های طولانی بود. او دو یا سه دریافت بسیار خوب داشت. من فردا با او صحبت خواهم کرد. او در طول مسابقه یا تمرینات این هفته مشکلی نداشت. "