عبدالله‌زاده: نیمکت‌نشینی در فولاد باعث خط خوردنم از تیم ملی شد/ اولویتم لژیونر شدن است

عبدالله‌زاده: نیمکت‌نشینی در فولاد باعث خط خوردنم از تیم ملی شد/ اولویتم لژیونر شدن است

وبسایت رسمی برنامه نود - احمد عبدالله‌زاده هافبک دفاعی حاضر در فهرست 35 نفره کارلوس کی‌روش در راه آماده سازی برای جام جهانی روسیه بود، که در نهایت سرمربی تیم ملی بر روی اسم این بازیکن قلم قرمز کشید. او حالا اعتقاد دارد اگر در ترکیب ثابت فولاد قرار می گرفت می تواست یکی از مسافران روسیه باشد.

احمد عبدالله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار وبسایت نود ابتدا درباره حضور در لیست 35 نفر کارلوس کی روش می‌گوید: باتوجه به عملکردم در لیگ انتظار داشتم به تیم ملی دعوت شوم. من کاملا آماده و از شرایط ایده‌الی برخوردار بودم. خدا را شکر در لیست 35 نفره کارلوس کی روش قرار داشتم، اما متاسفانه در لیست نهایی جام جهانی اسم من خط خورد. از این موضوع خیلی ناراحتم ولی برای تیم ملی در مسابقات جام جهانی آرزوی موفقیت دارم.

وی در پاسخ به این سوال که انتظار خط خوردن از تیم ملی را داشت یا خیر؟ گفت: نمی شود گفت انتظار داشتم. اما با توجه به اتفاقاتی که در باشگاه برایم به وجود آمد و نیمکت نشینی های مداوم این انتظار می رفت که در لیست کی روش قرار نگیرم. ولی از لحاظ کیفیت بازی هایم برای تیم ملی و علاقه ای که کی روش به من داشت این انتظار بود که از تیم ملی خط نخورم. از یک جهت دیگر بازیکنان آماده و خوبی هم پست من در تیم ملی بودند که در نهایت منجر به عدم حضور من در لیست مسافران جام جهانی شد.

او در ادامه گفت: انشاءالله تیم ملی در جام جهانی موفق باشد و بتواند به مرحله بعد صعود کند. من هم تمام تلاش خودم را می کنم تا بتوانم در جام ملت های آسیا حضور داشته باشم و به تیم ملی کشورم کمک کنم.

عبدالله زاده در مورد عکس العملش بعد از خط خوردن از تیم ملی اظهار داشت: برایم خیلی سخت بود. در حال حاضر تمام فکر و ذکرم پیش بچه های تیم ملی است و دوست داشتم کنار بازیکنان باشم. اما فوتبال است با هزار اتفاق غافلگیرکننده و باید پذیرفت.

وی افزود: مهم افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی است. اگر این افتخار را داشته باشم، همانند یک سرباز در خدمت تیم ملی کشورم هستم. اگر هم اینگونه نبود، برای تیم ملی دعا می کنم و آرزوی موفقیت دارم.

هافبک فولاد خوزستان در خصوص لیست نهایی کارلوس کی روش گفت: در این مورد نمی توانم نظر بدهم. به هرحال نظر مربی تیم ملی است و به بازیکنانی که به ارنج و سیستمی که مدنظرش خودش است، نیاز دارد. معتقدم بازیکنانی که اکنون در تیم ملی حضور دارند حقشان است و در این خصوص به نظر کی روش احترام می گذارم.

وی درباره این که چه اتفاقاتی در باشگاه باعث خط خوردنت از تیم ملی شد؟ تصریح کرد: من بازیکن تیم ملی بودم، انتظار داشتم وقتی به تیم باشگاهی ام می آیم بازی کنم و شرایطی که یک بازیکن ملی پوش در باشگاه نیاز دارد برایم فراهم باشد. متاسفانه به هر دلیلی نشد که بتوانم بیشتر بازی کنم. با توجه به صحبت های کی روش که می گفت باید همیشه بازی کنی و نیاز بود که در ترکیب تیم باشم، اینگونه نشد و برای فیکس بازی کردنم شرایطی مهیا نشد.

عبدالله زاده در مورد عملکردش در فصلی که گذشت، گفت: فصل موفقی را سپری کردم و از عملکرد خودم راضی هستم. هرچند می توانستم بهتر از این هم باشم. حتی می توانستم با عملکردم در فصلی که گذشت جزو مسافران جام جهانی باشم.

وی در مورد پیشنهادات دیگر تیم ها برای فصل بعد، اظهار داشت: پیشنهادهای خوبی هم از سوی باشگاه ها دارم.  با تیم های بزرگ پایتخت صحبت هایی شده است و در آینده به صورت جدی بررسی خواهم کرد، در آینده مشخص خواهد شد چه تصمیمی خواهم گرفت.

او در مورد اینکه فکر می‌کنی با توجه به درخششی که داشتی شانس لژیونر شدن داشته باشی تصریح کرد: حضور در یکی از لیگ‌های معتبر خارجی در اولویتم قرار دارد. چند پیشنهاد از تیم های خارجی دارم که در حال مذاکره ام. ابتدا چند پیشنهاد خارجی را بررسی کرده و شرایط مالی لیگ های خارجی را می‌سنجم اگر شرایط مناسب بود که می روم در غیر این صورت پیشنهاد های داخلی را بررسی می کنم.

عبدالله زاده درباره این سوال که برای بستن قرارداد، از باشگاه فولاد با شما صحبتی شده یا خیر؟ گفت: تا کنون خیر، شاید به دلیل انتخاب مدیرعامل باشگاه فولاد است که جدیدا این انتخاب انجام شده است. ولی تا الان از باشگاه فولاد  کسی با من برای تمدید قرارداد صحبتی نکرده است.

وی در پایان گفت: تشکر ویژه‌ دارم از همه‌ هواداران‌ خوزستانی‌ مخصوصا‌ً هوادارانی‌ که‌ در سخت ترین شرایط ما را تنها‌ نگذاشتند. انشاءالله چهار نماینده فوتبال خوزستان در فصل آتی نماینده شایسته ای برای این مردم ورزشدوست باشند تا بتوانند‌ جواب‌ زحمات و محبت‌های‌ هواداران را‌ با نتایج خوب و بازی‌های زیبا بدهند.