گزینه‌هایی که خط خورد؛ استقلال تنها انتخاب حسینی؟

گزینه‌هایی که خط خورد؛ استقلال تنها انتخاب حسینی؟

وبسایت رسمی برنامه نود - بعد از این که اکثر تیم‌های بزرگ لیگ برتر دروازه‌بان‌های خود را شناخته‌اند، می‌توان استقلال را گزینه اول و آخر حسین حسینی دانست. 

به گزارش وب‌سایت نود، حسین حسینی که می‌توانست خیلی زود به بازیکن محبوب استقلال تبدیل شود در فصلی که گذشت اتفاقاتی را رقم زد که حتی هواداران استقلال را هم میان محبوب بودن یا نبودنش بلاتکلیف گذاشته است. باثبات‌ترین دورانی که حسینی در فوتبالش و در استقلال تجربه کرد بعد از نیمکت‌نشینی‌هایش در این تیم، برهه‌ای بود که توانست با کلین‌شیت‌های پی در پی اش تمام عناوین فوتبال ایران را در اختیار خودش قرار دهد. بعد از آن دیگر مشکلات این دروازه‌بان آغاز شد. از حرکات احساسی‌اش درون دروازه گرفته تا پست‌های اینستاگرام که نشان از ناراحتی او بابت نیمکت نشینی مجدد داشت. در فصل نقل و انتقالات هم یک روز حرف از قرارداد 5 ساله زده شد و یک روز از مذاکراتی که به نتیجه نرسیده‌اند.

بعد از این که نام حسین حسینی از لیست کی‌روش خط خورد طبیعی بود که این دروازه‌بان بعد از تحمل سال‌ها نیمکت‌نشینی در استقلال، عزمش را برای تیمی جدید جزم کند. تیمی که با بازی کردن در آن بتواند برای بدست آوردن دروازه تیم ملی در جام‌ملت‌های آسیا برنامه‌ریزی کند. با این حال او که هنوز نتوانسته تصمیم قطعی‌اش را بگیرد زمان مناسب برای رفتن را از دست داده و بعید به نظر می‌رسد که اتفاق دیگری به جز ماندن در استقلال برایش رقم بخورد.

حسینی برای دعوت شدن به تیم ملی قطعا می‌خواهد به تیمی درجه یک در فوتبال ایران برود. تیم‌هایی که از میان آنها، سپاهان و تراکتورسازی دروازه‌بان‌های فصل بعد خود را شناخته‌اند. سپاهان با نیازمند قرارداد بست و فروزان فصل آینده دروازه‌بان تراکتورسازی خواهد بود. پرسپولیس که در لیست گزینه‌های این دروازه‌بان جوان قرار ندارد و ذوب‌آهن هم با رشید مظاهری بعید است که به گزینه دیگری فکر کند. حتی سایپا و پیکان هم دروازه‌بان فصل آینده‌شان را پیدا کرده‌اند. سایپا با فلاح‌زاده ادامه می‌دهد و پیکان شیخ ویسی را انتخاب کرده است. با این حساب تا این‌جای کار تنها گزینه او در حال حاضر ماندن در استقلال و تمدید قرارداد با این تیم خواهد بود. حتی اگر به قیمت نبرد دائمی،‌ برای پوشیدن شماره یک باشد.


30388