قاسمی: برای شیری و آقاخان خوشحالم

قاسمی: برای شیری و آقاخان خوشحالم

آرمان قاسمی دفاع چپ تیم فوتبال پیکان صحبتش را از بدشانسی این فصل این تیم شروع می‌کند و به خبرنگار "ورزش سه" در خصوص فصلی که پیکان پشت سر گذاشت، می‌گوید: اگرچه فصل پرفراز و نشیبی را در پیکان پشت سر گذاشتیم اما در نهایت با رتبه‌ای خوب آن را به پایان رساندیم. ما می‌توانستیم امسال سهمیه آسیایی کسب کنیم اما حاشیه‌های دور و بر تیم اجازه رسیدن به این مقام را به ما نداد. امیدوارم پیکان در فصل جدید بتواند به هدفی که سال گذشته برای آن تلاش کرد برسد.


او درباره جدایی آقاخان و شیری هم خاطرنشان کرد: از رفتن مهدی شیری و مرتضی آقاخان به دو تیم سرخابی خوشحالم و برای هر دو آنها آرزوی موفقیت می‌کنم. البته مرتضی هم مثل پیکان در یک مقطعی از لیگ دچار مصدومیت و بدشانسی شد اما در کل عملکرد خوبی داشت و همین باعث شد که او به استقلال برود.


از مدافع پیکان در خصوص رفتن و ماندنش از این تیم سوال می‌کنیم که می‌گوید: با پایان گرفتن لیگ به استراحت مشغول بودم و بیشتر کارهایم را مدیربرنامه‌ام انجام می‌داد. البته با چند تیم مذاکراتی داشته‌ام اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست و طی یکی، دو روز آتی تیم مدنظرم را انتخاب خواهم کرد. می‌خواهم امسال به تیمی بروم که من را به تیم‌ملی نزدیکتر کند و بتوانم به آرزویم که پوشیدن پیراهن تیم‌ملی کشورم است برسم.