آرمان قاسمی:  تلاش و زحمت های ما به هدر رفت

آرمان قاسمی:  تلاش و زحمت های ما به هدر رفت

به گزارش "ورزش سه"، آرمان قاسمی مدافع چپ تیم فوتبال پیکان در مورد گلزنی‌اش مقابل استقلال به خبرنگار ما می‌گوید: خیلی خوشحالم که بعد از مدت‌ها زحماتم به بار نشست و توانستم یک گل آن هم از روی نقطه‌ای که مدت‌ها روی آن کار کرده بودم به گل برسم ولی ای کاش گلزنی‌ام همراه با نتیجه می‌شد. البته من تمام توانم ر اگذاشتم که به جز موفقیت پیکان به چشم مسئولین کادرفنی تیم‌ملی بیایم و امیدوارم این گلزنی به چشم آنها بیاید. 


وی در ادامه افزود: من پیش‌تر در ابتدای فصل در خیلی از مواقع پشت ضربات ایستگاهی می‌ایستادم اما هیچ وقت ایستگاهی‌هایم گل نمی‌شد. جالب آنکه در تمرینات هر وقت چنین موقعیتی دست می‌داد تمام ضربات ایستگاهی‌ها را گل می‌کردم. این موضوع برای کادرفنی سوال شده بود که چرا وقتی اینقدر دقیق و درست کاشته‌هایم را می‌زنم در بازی نمی‌توانم اینطور کار کنم. 


او ادامه داد: نکته جالب اینکه در تمرین آخرمان پیش از بازی با استقلال وقتی ضربه ایستگاهی زدم، ضربه‌ام به تیرک برخورد کرد و به خارج از زمین رفت که همان موقع به پیام نیازمند گفتم در بازی با استقلال مطمئنم که یک ضربه ایستگاهی نصیبم خواهد شد و با اطمینان آن را گل خواهم کرد که خدا را شکر همین‌طور هم شد. 


کاپیتان پیکان یکی از دلایل شکست تیمش مقابل استقلال را نبود بازیکنان مصدوم می‌داند و می‌گوید: ما در این بازی 4 مصدوم و یک محروم داشتیم که خب همین تیم ما را برای رویارویی با استقلال تضعیف کرده بود. ضمن آنکه در میانه میدان سجاد مشکل‌پور هم مصدوم و مجبور به ترک زمین شد و همین کار را برای پیکان سخت کرد. البته تمام بچه‌های تیم علی‌الخصوص جوان‌ها خیلی در این بازی خوب کار کردند و به نظرم می‌شود گفت بازی با استقلال روز درخشش پیکانی‌های بی‌نام و نشان بود.


پیکان باتوجه به نتیجه‌ای که سایپا مقابل گسترش کسب کرد بهترین فرصت را برای کسب سهمیه آسیایی از دست داد و مدافع خودروسازان در این رابطه می‌گوید: به نظرم ما اسیر اتفاقات شدیم و اگر شرایط در بازی آنطور برایمان رقم نمی‌خورد مطمئنا امسال جز تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا می‌بودیم. پیکان دو فصل است که تا مرز حضور در جمع تیم‌های آسیایی قرار می‌گیرد و ناخودآگاه همه چیز به روز آخر کشیده می‌شود.


قاسمی در پایان تصریح کرد: ای کاش زحمات و تلاش کادرفنی در این فصل به هدر نمی‌رفت و ما می‌توانستیم همانطور که ابتدای فصل جز مدعیان کسب سهمیه آسیایی بودیم این مقام را حفظ کنیم. البته نباید فراموش کنیم که همگان پیش از این درباره پیکان و نتایجی که کسب می‌کند طور دیگری فکر می‌کردند و هیچ کس توقع نداشت پیکان را در این دو فصل آنقدر متحول شده ببیند. مطمئنا با حفظ آقای جلالی برای فصل آینده و تجربه‌ای که جوانان پیکان در این فصل کسب کردند فصل آینده پیکانی را شاهد خواهید بود که پدیده لیگ خواهد شد.