همراه با ملی پوشان ایران در جام جهانی 2018؛ بخش ششم سیدمجید حسینی

همراه با ملی پوشان ایران در جام جهانی 2018؛ بخش ششم سیدمجید حسینی

وبسایت رسمی برنامه نود - یکی از جوانترین بازیکنان حاضر در فهرست نهایی ملی پوشان برای بازی های جام جهانی 2018 روسیه، مدافع آبی پوشان تهران است.

به گزارش وب سایت نود، سیدمجید حسینی یکی از بازیکنانی است که نامش از سوی کارلوس کی روش در جمع نفرات اعزامی به روسیه اعلام شد؛ وی در لیگ برتر هفدهم توانست بازی های بسیار خوب و کم اشتباهی را در خط دفاعی آبی پوشان تهران به نمایش بگذارد.

جوان، مطمئن و کم اشتباه

سیدمجید حسینی مدافع آینده دار فوتبال ایران، از جمله استعدادهایی است که در باشگاه سایپا پرورش یافت و در حالیکه فقط 18 سال داشت به استقلال پیوست. وی پس از یک فصل حضور در جمع آبی پوشان، به طور قرضی راهی راه آهن تهران شد. حسینی پس از یک سال جدایی، بار دیگر به استقلال بازگشت و در دو فصل اخیر با ارائه بازی های خوب توانست خود را به مهره ای ثابت در ترکیب تیمش بدل کند. حسینی در لیگ برتر هفدهم 22 بار برای استقلال به میدان رفت، و چند بازی را هم به دلیل مصدومیت در دیدار رفت برابر العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا از دست داد. بازی های خوب و کم اشتباه سیدمجید حسینی در خط دفاعی استقلال را باید یکی از عوامل مهم در کلین شیت های متوالی حسین حسینی و ثبت رکورد تاریخی او در رقابت های باشگاهی ایران قلمداد کرد.

تیم ملی؛ روسیه، سکوی پرتاب ملی پوش تازه وارد 

سیدمجید حسینی از جمله بازیکنانی است که در تمامی رده های پایه ملی حضور داشته و برای تیم های ملی نوجوانان، جوانان و امید ایران بازی کرده است. سیدمجید حسینی که با وجود سن کم به مهره ای قابل اعتنا در خط دفاعی استقلال بدل شده، در تیم ملی بزرگسالان تنها یک بار فرصت بازی پیدا کرد که آن هم در بازی مقابل ازبکستان در ورزشگاه آزادی و پیش از عزیمت بازیکنان ایران به ترکیه و سپس روسیه بود. او هنوز نام خود را به عنوان یک گلزن در پیراهن تیم ملی ثبت نکرده است. گرچه تصمیم های کی روش همواره غیرقابل پیش بینی هستند، ولی با توجه به بازی های تیم ملی اینگونه تصور می شود که شاید فرصت بازی به حسینی جوان نرسد؛ اما حسینی باید قدر این فرصت را به خوبی بداند زیرا حضور در جام جهانی هم می تواند برای او تجارب بسیاری به دنبال داشته و سکوی پرتابی برای آینده فوتبالی او باشد.



2081