تردیدها در مورد آینده پسر کلایورت؛ خشم آژاکس از وکیل جنجالی

تردیدها در مورد آینده پسر کلایورت؛ خشم آژاکس از وکیل جنجالی

وبسایت رسمی برنامه نود - مینو رایولا وکیل برخی از جنجالی ترین بازیکنان فوتبال دنیا بوده است، از بالوتلی گرفته تا ایبرا، پوگبا و دوناروما. به نظر می رسد که این وکیل قرار است که در تابستان آینده جاستین، پسر پاتریک کلایورت ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی هلند را بازیچه دست خود کند.

به گزارش وبسایت نود، یک سال و چهار ماه پیش جاستین کلایورت برای اولین بار در تیم بزرگسالان آژاکس بازی کرد. این بازیکن 19 ساله در این فصل در لیگ هلند با 11 گل و پنج پاس گل عملکرد درخشانی داشت اما مذاکرات طولانی اژاکس برای تمدید قرارداد جاستین شکست خورده است. مارک اوورمارس، مدیر ورزشی تیم هلندی اعتقاد دارد که مقصر اصلی تمدید نشدن قرارداد جاستین، وکیلش مینو رایولاست که با باشگاه های بزرگ اروپا نظیر منچستریونایتد مذاکراتی انجام داده است.

مینو رایولا، وکیل جنجال ساز ایتالیایی که در زمان انتقال پوگبا به یونایتد 25 میلیون یورو کمیسیون گرفته بود، در واکنش با مدیران آژاکس گفت:" شنیده ام که می گویند من جاستین را به سمت جدایی هل می دهم. اگر آژاکس این حرف را زده حتما حق با آنهاست. من این حق را دارم تا در مورد مذاکرات یا تمدید قراردادها با باشگاه ها صحبت نکنم. اگر آژاکس می تواند من را مثل یک دیو جلوه بدهد هم مشکلی ندارم. تقصیر با به صورت کامل می پذیرم. من آدم بدجنس داستان هستم و همه تقصیر با من است."

گفته می شود که رایولا برای این که وکالت جاستین را به عهده بگیرد از او 1.5 میلیون یورو نقد به علاوه 40 درصد مبلغ انتقالش را طلب کرده است.  قرارداد جحاستین با آژاکس تا 2019 اعتبار دارد و اگر این بازیکن حاضر به تمدید نشود، آزاکس چاره ای جز فروختنش در این تابستان ندارد چرا که او در تابستان 2019 تبدیل به بازیکن آزاد خواهد شد.

1140