سرمربی عربستان، نقطه مقابل کی‌روش

سرمربی عربستان، نقطه مقابل کی‌روش

به گزارش "ورزش سه"، قرعه کشی رقابت های جام ملت های آسیا دو روز قبل در محل برگزاری بازی ها به انجام رسید و تیم های حاضر در این بازی ها رقبای یکدیگر را شناختند. در این میان اما نکته عجیب، عدم حضور سرمربی تیم ملی در این مراسم بود و در حالی که طبق قاعده تمام سرمربیان تیم های حاضر در این بازی ها در جایگاه مشخص شده برای خود حضور یافتند کارلوس کی روش با این دلیل که احتمالا سرمربی تیم ملی ایران در این رقابت ها نخواهد بود لزومی ندید تا در این مراسم حضور پیدا کند و به همین راحتی تیم ملی ایران در مراسم قرعه کشی سرمربی خود را در ویترین این مراسم به همراه نداشت. 


اما در سوی دیگر شاهد حضور برخی مربیان مانند خوزه آنتونیو پیزی، سرمربی آرژانتینی تیم ملی عربستان بودیم. پیزی با وجود اینکه احتمال دارد پس از بازی های جام جهانی از ادامه حضور روی نیمکت عربستان منع شود و جای خود را به مربی دیگری بدهد با رعایت اصول حرفه ای به همراه رئیس فدراسیون فوتبال این کشور همان طور که در تصویر پیداست در سالن برگزاری مراسم حضور یافت. 


تغییر سرمربی در کشورهای حوزه خلیج فارس پس از شکست در یک تورنمنت یکی از برنامه های روی روال است و این احتمال هم می رود در صورت شکست احتمالی عربستانی ها در جام جهانی، پیزی جای خود را به مربی دیگری دهد تا این تیم از نظر خود شانس قهرمانی در جام ملت های آسیا را داشته باشد.