اردوی تیم ملی عربستان در غیاب لیگ قهرمانانی‌ها

اردوی تیم ملی عربستان در غیاب لیگ قهرمانانی‌ها

سرمربی هلندی تیم عربستان نام 16 بازیکن را موقتاً برای دیدار با تیم ملی استرالیا اعلام کرد.

به گزارش"ورزش سه"، تیم استرالیا در مهم‌ترین بازی هفته هشتم انتخابی جام جهانی روسیه باید میزبان عربستان باشد. کانگوروها که اکنون با 13 امتیاز در رده سوم حضور دارند برای رسیدن به کورس بالای جدولی‌ها باید این بازی را پیروز شوند.

در سوی مقابل عربستانی‌ها با یک تساوی می‌توانند تا حد زیادی خیال خودشان بابت مسافر جام جهانی شدن راحت کنند. فن مارویک سرمربی هلندی تیم عربستان برای این بازی نام 16 بازیکن را تاکنون برای این اردوی مرحله اول اعلام کرده  و بقیه بازیکنان نیز به زودی اعلام می‌شوند. در اردوی اول که در شهر ریاض برگزار می‌شود بازیکنانی حضور خواهند داشت که در لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارند، اردوی دوم تیم ملی عربستان در شهر فرانکفورت آلمان برگزار می‌شود و تعداد بازیکنان از اردوی اول بیش‌تر خواهد شد و در اردوی سوم نیز که در سیدنی استرالیا برگزار می‌شود تیم کامل در اختیار سرمربی هلندی است.

بر این اساس، 16 بازیکن برای اردوی اول به تیم ملی عربستان دعوت شده‌اند:

ولید عبدالله، فواز القرنی، حسن معاذ، عمر هوساوی، أحمد عسیری، حسن کادش، عبد الرحمن العبید، عبد الله مادو، یحیی الشهری، فهد المولد، عبد العزیز الجبرین، جمال باجندوح، عبد الکریم القحطانی، عمار النجار، محمد السهلاوی، ونایف هزازی.

این دیدار 18 خرداد و در سیدنی برگزار می‌شود.