گواردیولا، آماده فروش استونز

گواردیولا، آماده فروش استونز

وبسایت رسمی برنامه نود - بعد از فقط دو فصل، مربی اسپانیایی از مدافع خود دلسرد شده است.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از سان، گواردیولا معتقد است این مدافع ۲۳ ساله به اندازه ای پیشرفت نکرده تا بتواند برای حضور در ترکیب ثابت با بازیکنانی نظیر کاپیتان ونسان کمپانی، نیکولاس اوتامندی و خرید ژانویه سیتی یعنی آیمریک لاپورته رقابت کند.

استونز از ژانویه تاکنون در ترکیب ثابت تیمش در لیگ برتر قرار نگرفته و به دلیل مواجهه با مصدومیت های متعدد، در همه بازی ها ۲۷ بار بازی کرده است. گواردیولا در ژانویه برای خرید استونز لز اورتون ۴۷.۵ میلیون پوند هزینه کرد اما گفته شده برای آن که استونز بتواند فرصت بازی بیشتری داشته باشد، حاضر به فروش او خواهد بود.

برای تقویت تیم، این مربی اسپانیایی به دنبال یک مدافع وسط جدید است تا بتواند با کمپانی و سایرین به رقابت بپردازد. یک هافبک دفاعی و وینگر نیز اولویت های دیگر گواردیولا برای نقل و انتقالات تابستانی هستند. استونز فصل را به خوبی با سیتی آغاز کرد اما مصدومیتی از ناحیه همسترینگ در ماه نوامبر او را برای یک ماه خانه نشین کرد. او همچنین با مصدومیتی دیگر از ماه مارچ به میدان نرفته و گواردیولا امیدوار است او حداقل به روزهای پایانی فصل برسد.

این مدافع سابق بارنسلی نزدیک به ۴ سال دیگر با سیتی قرارداد دارد و هفته ای ۱۰۰ هزار پوند دستمزد دریافت می‌کند. در صورت فروش سیتیزن ها تمایل دارند بخش اعظمی از هزینه های خرید او را به باشگاه بازگردانند. بعد از مشخص شدن تکلیف نیمکت آرسنال، می‌توان توپچی ها را در قامت مشتری استونز تصور کرد. لیورپول نیز می‌تواند یکی از تیم های خواهان وی باشد.