برنلی 1-1 منچسترسیتی؛ سومین توقف سیتیزن ها در این فصل از لیگ جزیره

برنلی 1-1 منچسترسیتی؛ سومین توقف سیتیزن ها در این فصل از لیگ جزیره

وبسایت رسمی برنامه نود - منچسترسیتی مقابل برنلی متوقف شد.

به گزارش وبسایت نود، منچسترسیتی بعد از چند هفته برد، بار دیگر به تساوی رسید، این سومین تساوی فصل سیتی محسوب می شود که البته جایگاه مقتدرانه آن ها را در صدر دستاخوش تغییر محسوسی نمی کند.

در نخستین بازی از هفته 26 لیگ برتر انگلیس، برنلی در ورزشگاه ترف مور میزبان منچسترسیتی بود. این بازی با قضاوت اتکینسون انجام شد. سیتی در شرایطی به این مسابقه آمد که پپ گواردیولا طی تصمیمی عجیب فقط شش بازیکن را روی نیمکت تیمش قرار داده بود!

سیتی در نیمه نخست تیم برتر میدان بود و مزد برتری خود را با یک گل گرفت، در دقیقه 22 بود که شوت کات دار و دیدنی دنیلو از فاصله 25 یاردی دروازه نیک پوپ را باز کرد. در نیمه اول البته برنلی هم دو فرصت گلزنی داشت ولی این سیتی بود که از هر لحاظ نسبت به حریف خود برتر بود.

15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم را باید به نام سیتی نوشت که باز هم یاران پپ نسبت به حریف خود برتری داشتند. اما سیتی از این فرصت ها بهره نبرد. دقیقه 69 لنون میتوانست دروازه سیتی را باز کند که واکنش خوب ادرسون توپ را منحرف کرد و در ادامه نیز توپ به تیر برخورد کرد. دقایقی بعد استرلینگ فرصتی طلایی را از دست داد تا بازی همچنان 1-0 بماند.

تا اینکه دقیقه 81، سانتر خوب لوتون با ضربه تمام کننده گودموندسون همراه شد و برنلی به گل تساوی رسید و در نهایت هم بازی با تساوی 1-1 پایان یافت. سیتی 69 امتیازی است و برنلی 36 امتیاز دارد.


1878