گلزنی دائم، برگ برنده رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ

گلزنی دائم، برگ برنده رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ

وبسایت رسمی برنامه نود - رئال مادرید در حالی وارد بازی چهارشنبه شب در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در زمین بایرن‌مونیخ می‌شود که از آخرین ناکامی‌اش در گلزنی در یک رقابت اروپایی، 25 بازی می‌گذرد.

  به گزارش سایت نود، در واقع قهرمان 2 فصل اخیر لیگ قهرمانان اروپا از زمان تساوی بدون گل در بازی روز 26 آوریل 2016  در زمین منچسترسیتی در هر بازی اروپایی حداقل یک گل زده و این روند با گل به خودی بازیکن منچسترسیتی در جدال دور برگشت همان جام شروع شد 

رئال مادرید در این بازه زمانی علاوه بر 2 فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکومادرید و یوونتوس دروازه لژیاورشو، اسپورتینگ لیسبون، دورتموند، آپوئل، تاتنهام، ناپولی، پاری‌سن‌ژرمن و بایرن‌مونیخ را باز کرده و رونالدو با زدن 27 گل از 64 گل رئال مادرید در 25 بازی اخیر اروپایی مرد اول سفیدها بوده است.7 گل از بنزما، 3 گل از راموس و تک گل‌هایی از آسنسیو، بیل،کاسیمیرو و موراتا، آمار گلزنی رئالی‌ها در 25 بازی اخیر نام دارد. البته رئال برای رسیدن به بهترین رکورد خودش در زمینه گلزنی‌های متوالی در میادین اروپایی نیاز به گشودن دروازه رقبا در 9 بازی بعدی دارد. قهرمان اروپا از 3 می 2011 تا دوم آوریل 2014 در 34 بازی متوالی 94 گل زد و بهترین رکورد خودش در این زمینه را ثبت کرد.