تاتنهام ۱-۳ منچسترسیتی؛ پیروزی سیتیزن ها در ومبلی

تاتنهام ۱-۳ منچسترسیتی؛ پیروزی سیتیزن ها در ومبلی

وبسایت رسمی برنامه نود - منچسترسیتی موفق شد در خانه تاتنهام به پیروزی ارزشمندی دست پیدا کند.

به گزارش وبسایت نود، دو تیم تاتنهام و منچسترسیتی در هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۳:۱۵ در ورزشگاه ومبلی به مصاف هم رفتند.

در نیمه اول شاگردان گواردیولا بسیار تهاجمی کار را آغاز کردند. در همان ابتدا لروی سانه توپ را به تیر دروازه لوریس زد تا تاتنهام کمی احساس ترس کند. در دقیقه بیست و دو پاس عمقی و بسیار زیبای کمپانی در پشت مدافعان تاتنهام به ژسوس رسید تا این مهاجم فرصت طلب گل اول این مسابقه را به ثمر برساند. تنها سه دقیقه بعد لوریس به روی استرلینگ مرتکب خطای پنالتی شد و گوندوگان پشت این ضربه ایستاد و اختلاف را دو برابر کرد. سیتی همچنان حمله می کرد و لوریس چند بار دروازه را نجات داد تا اختلاف بیشتر از این نشود. در دقیقه چهل و دو اما میزبان توانست یکی از گل های خورده را به وسیله اریکسن جبران کند. تا با امید بیشتری به رختکن بروند. نیمه اول با نتیجه ۲-۱ به سود سیتی به پایان رسید.

در نیمه دوم همچنان این سیتی که مالک توپ و میدان بود و بیشتر سعی در اداره بازی داشت. تاتنهام نیز حملات پراکنده ای سمت دروازه ادرسون طراحی کرد اما به نتیجه نرسید. در دقیقه شصت و نه استرلینگ موقعیت بسیار خوبی را مقابل دروازه از دست داد ولی سه دقیقه بعد او گل سوم را به ثمر رساند تا به نوعی خیال گواردیولا از کسب سه امتیاز راحت شود. در ده دقیقه پایانی فشار تاتنهام افزایش یافت اما هیچ کدام از موقعیت های آن ها راهی به دروازه نبرد تا این دیدار با نتیجه ۳-۱ به سود سیتی به اتمام برسد.

۴۴۱۶