انتظار 8 هفته ای گسترش فولاد برای کسب پیروزی به پایان رسید

انتظار 8 هفته ای گسترش فولاد برای کسب پیروزی به پایان رسید

وبسایت رسمی برنامه نود - گسترش فولاد تبریز همانند دیدار رفت، استقلال خوزستان را با نتیجه 2 بر یک مغلوب کرد تا پس از هفته ها بار دیگر به پیروزی دست یابد.

به گزارش وب سایت نود، گسترش فولاد که فصل را با لوکا بوناچیچ آغاز کرد و نتایج بسیار ضعیفی هم گرفت، تا برگزاری یک سوم بازی های فصل کاندیدای اصلی برای سقوط به دسته اول بود؛ با روی کار آمدن فیروز کریمی این تیم متحول شد و تا پیش از هفته بیستم شرایط خود را به طور کامل تغییر داد و خطر سقوط به طور کلی رفع شد. شاگردان فیروز کریمی پس از کسب چند نتیجه بسیار خوب و فرار از منطقه خطر در جدول رده بندی، با افت محسوسی در نتیجه گیری مواجه شدند و چندین هفته را بدون برد پشت سر گذاشتند.

گسترش فولاد در هفته هیجدهم در یک بازی خارج از خانه برابر سپیدرود به برتری دست یافت و پس از آن در هشت بازی موفق به غلبه بر حریفان نشد. این تیم در هشت بازی پس از هفته هیجدهم نتیجه ای جز 5 تساوی و سه شکست متوالی کسب کرد تا اینکه سرانجام باز هم در دیداری خارج از خانه برابر استقلال خوزستان، و با گل دقایق پایانی رضا خالقی فر، یک بار دیگر طعم برد را چشید. این اولین پیروزی لیگ برتری گسترش فولاد برابر استقلال خوزستان در ورزشگاه خانگی این تیم در اهواز بود.

عبدالله ویسی که تیمش در دو هفته قبل 6 امتیاز از بازی با دو تیم قعر جدولی به دست آورد، برای پنجمین بار در لیگ برتر به مصاف فیروز کریمی رفت اما نتوانست به اولین برد خود در مقابل فیروز کریمی دست یابد تا 3 شکست و 2 تساوی حاصل کار ویسی در این پنج دیدار باشد.


2081