علی عسگری: جایگاه اصلی سیاه‌جامگان این نیست/یک گل بی‌فایده زدم

علی عسگری: جایگاه اصلی سیاه‌جامگان این نیست/یک گل بی‌فایده زدم

وبسایت رسمی برنامه نود - بازیکن سیاه‌جامگان می‌گوید در نیمه نخست بهتر از استقلال ظاهر شدند.

به گزارش وبسایت نود، دیدار تیم‌های استقلال و سیاه‌جامگان با نتیجه ۴ بر یک به سود استقلال به اتمام رسید. با این نتیجه سقوط سیاه‌جامگان به لیگ دسته یک قطعی شد. حمیدرضا علی عسگری پس از این دیدار اظهار کرد: ما در نیمه اول از استقلال بهتر بازی کردیم اما متاسفانه تیم ما هرزمان که گل اول را دریافت می‌کند، شیرازه‌اش از هم می‌پاشد. این مسئله ناشی از کم تجربگی بازیکنان ماست. یک مقدار هم بازیکنان ما از لحاظ روحی به خاطر موقعیتی که داریم در شرایط خوبی نیست. جایگاه سیاه‌جامگان نباید در رده کنونی آن در جدول رده‌بندی باشد.

بازیکن سیاه‌جامگان در پاسخ به این سوال که آیا فصل آینده با این تیم قراداد دارد یا نه گفت: من برای فصل آینده قرارداد ندارم.

او درباره عدم خوشحالی گل پس از زدن تک گل سیاه‌جامگان به استقلال بیان کرد: یک گل بی‌فایده بود و نتیجه بازی طوری که بود که آن گل جای خوشحالی نداشت. من قبل از بازی هم مریضی شدیدی داشتم. به همین دلیل از ابتدای دیدار نتوانستم به تیمم کمک کنم. فکر می‌کنم در نیمه نخست خیلی از تیم استقلال سرتر بودیم.

علی عسگری در پایان تصریح کرد: امسال مدیریت باشگاه خیلی از سال‌های قبل بهتر کار کردند. من فکر می‌کنم یکی از تیم‌های خوب ایران از لحاظ مدیریتی بودیم. مسئولان استان خیلی از ما حمایت نکردند اما امیدوارم یکی از سهمیه‌های مشهد در لیگ برتر باقی بماند.


1004