جهانبخش؛ مصدوم، امیدوار و درخشان!

جهانبخش؛ مصدوم، امیدوار و درخشان!

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایران ورزشی ، همه رسانه‌های هلند خبر دوری 4 هفته‌ای جهانبخش را منتشر کردند و این یعنی پایان آرزوهای ما برای آقای گلی او در اردی ویژه. علیرضا اما یک روز بعد از بازی با اکسلسیور همه را از نگرانی خارج کرد. گفت که آسیب دیدگی‌اش حاد نیست و به احتمال فراوان می‌تواند از هفته بعد برای آلکمار بازی کند. پس دوباره امیدوار می‌شویم تا او را در تلاش برای تصاحب کفش طلا ببینیم.


  بیشتر از گل زیبایی که مقابل اکسلسیور به ثمر رساندی، آسیب دیدگی تو به چشم آمد. همه نوشتند باید چند هفته دور از فوتبال باشی. چه اتفاقی افتاد و آیا این اخبار را تایید می‌کنی؟


 ما در طول هفته قبل 3 بازی پرفشار انجام دادیم. ابتدا مقابل اسپارتا روتردام که یک تیم دفاعی و سرسخت بود. سپس برابر توئنته در جام حذفی و این بار هم اکسلسیور در لیگ. بازی آخر در چمن مصنوعی برگزار شد و به همین دلیل نه تنها من که همه بازیکنان خستگی را حس کردند. حول و حوش دقیقه 85، 86 بود که در همسترینگم احساس درد شدید کردم. برای مربی‌مان دست بلند کردم و روی زمین نشستم. او هم ریسک نکرد و مرا تعویض کرد. بعد از بازی هم چند معاینه روی پای من انجام شد و فکر می‌کنم آسیب دیدگی‌ام شدید نیست. البته باز هم باید نزد پزشک بروم تا به طور قطع بتوانم درباره این مصدومیت نظر بدهم.


برداشت خودت چیست؟ شدید یا نه چندان جدی؟


 ریسک در ناحیه همسترینگ همیشه زیاد است. یعنی شما نمی‌توانید با قاطعیت بگویید آسیب دیده‌اید یا نه. به نظر خودم یک گرفتگی در همسترینگ من به ‌وجود آمده و به همین دلیل درد شدیدی را حس کردم. امیدوارم نظر نهایی پزشکان هم همین باشد.


پس امیدوار باشیم که دوری تو از فوتبال، 4 هفته نباشد؟


 بعید می‌دانم این اتفاق بیفتد. خدا را شکر تا بازی بعدی که یکشنبه مقابل فاینورد برگزار می‌شود فاصله داریم و من می‌توانم خودم را آماده حضور در این دیدار کنم. در 2، 3 روز آینده همراه با فیزیوتراپ باشگاه و البته فیزیوتراپ شخصی‌ام آسیب دیدگی‌ام را برطرف می‌کنم تا بتوانم به بازی حساس مقابل فاینورد برسم.


تو در کورس آقای گلی هستی و همین مساله ناراحتی هواداران فوتبال ایران را در پی داشت که نکند با این آسیب‌دیدگی، کفش طلا را از دست بدهی.


 چند هفته اخیر برای من فوق‌العاده سپری شده و گل‌های بسیاری هم به ثمر رسانده ام. خودم مراقب بودم که مصدومیتی برای من پیش نیاید اما فشار بازی‌ها بالا است و همین باعث گرفتگی و دردهای کوچک می‌شود. من نگران نیستم، هواداران فوتبال در ایران هم نگران نباشند. با قدرت تمرین می‌کنم تا به بازی مقابل فاینورد و سپس دیدارهای تدارکاتی تیم ملی برسم. این آمادگی را در خودم می‌بینم که همین هفته برگردم و برای آلکمار بازی کنم.


راستی مقابل اکسلسیور 2 گل زدی یا یک گل؟


 من چنین گلی را نیم‌فصل اول و مقابل هراکلس در ورزشگاه خانگی زدم که البته به نام من ثبت نکردند. در این بازی و صحنه گل اول هم نیت من ارسال پاس عرضی بود. وسط مسیر اما توپ به پاشنه پای دروازه‌بان حریف خورد، جهت آن تغییر کرد و داخل دروازه رفت. در این بازی هم گل را به نام من ثبت نکردند. شاید اگر این 2 گل به حساب من نوشته می‌شد الان 14 گل زده بودم و در صدر جدول گلزنان لیگ هلند قرار داشتم.


اما یکسری از سایت‌ها، بخصوص سایت رسمی باشگاه آلکمار این گل را به نام تو نوشته‌اند.


 سایت باشگاه به نام من ثبت کرده اما اگر اشتباه نکنم در ورزشگاه این گل را به نام دروازه‌بان اکسلسیور نوشتند. البته نکته جالب این است که به تعداد پاس گل‌های من هم اضافه نشده است. نه نیم‌فصل اول مقابل هراکلس و نه این بار برابر اکسلسیور.


البته عکسی از تو منتشر شده که عدد 2 را نشان می‌دهی. در این عکس می‌خواهی بگویی که 2 گل زده ای؟


 به هیچ وجه. این عکس هنگام ارسال ضربه کرنر گرفته شده. من تیر 2 را نشان دادم تا توپ آنجا ارسال شود.


آقای گل می‌شوی؟ اصلا چنین هدفی در سر داری؟


 راستش را بخواهید نه.


اما می‌توانی تلاش کنی و به نخستین بازیکن آسیایی تبدیل شوی که در یک لیگ معتبر اروپایی آقای گل می‌شود. چرا برای تصاحب توپ طلا تلاش نمی‌کنی؟


 تلاش که می‌کنم اما هدفم نیست. پاس گل را بیشتر از گلزنی دوست دارم. تا الان 8 پاس گل داده‌ام و 3 پاس با بهترین پاسور اردی ویژه فاصله دارم. امیدوارم بتوانم پاس گل‌های بیشتری بدهم و آمار خودم را بهبود ببخشم.