مورینیو: بازیکنان باید اعتماد مربی را جلب کنند

مورینیو: بازیکنان باید اعتماد مربی را جلب کنند

وبسایت رسمی برنامه نود - مورینیو معتقد است وظیفه بازیکنان تیمش است که اعتماد وی را به عنوان سرمربی جلب کنند.

به گزارش وبسایت نود، در شرایطی که در هفته های اخیر پل پوگبا جایگاهش را در ترکیب اصلی منچستریونایتد از دست داده و نمایش های خوبی هم برای یونایتد نداشته، حالا مورینیو با اظهارنظر صریح خود درباره بازیکنان، به نوعی به بازیکنان تیمش هشدار داده است. مورینیو پیش از دیدار با چلسی چنین گفته است:

به راحتی و سادگی به بازیکنان اعتماد نمی کنم، بلکه فکر می کنم دقیقاً برعکسش است. فکر نمی کنم این مربی باید باشد که به بازیکنان تیمش اعتماد پیدا کند، بلکه این بازیکنان هستند که باید کاری کنند مربی به آن ها اعتماد لازم را پیدا کند، به همین سادگی. بعضی مواقع این طور به نظر می رسد که ما مربیان همه چیز را به بازیکنان می دهیم و کاملاً به آن ها اعتماد می کنیم ولی در عوض بازیکن چیزی ارائه نمی دهد. اما اتفاقی که درباره اسکات مک تومینی رقم خورد را دیدید، او به خوبی در تمرینات پاسخ اعتمادم را نشان داد، می دانم ذهنیت این پسر چگونه است و می دانم از او در کجا بازی بگیرم.

پوگبا در بازی با سویا عملکرد مثبتی ارائه کرد، ساده نیست که از نیمکت بلند شوید و بدون گرم کردن به زمین بروید، اما پوگبا طی ده ثانیه خودش را وفق داد و نشان داد که آماده است تا به تیمش کمک کند. او حرفه ای گری خودش را ثابت کرد. او از روی نیمکت بلند شد و همچون بازی هادرزفیلد، رفتاری حرفه ای نشان داد.

1878