ژوزه مورینیو در پی تغییر و تحولی عظیم در ترکیب منچستریونایتد

ژوزه مورینیو در پی تغییر و تحولی عظیم در ترکیب منچستریونایتد

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستریونایتد در تابستان، ورودی و خروجی های زیادی خواهد داشت.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از ESPN، ژوزه مورینیو قصد دارد در تابستان 2018 تغییرات زیادی را در ترکیب تیمش اعمال کند. حذف زودهنگام از لیگ قهرمانان اروپا موجب شد تا مورینیو صریحاً از بازیکنان تیمش انتقاد کند و این موضوع به بازی با برایتون هم کشیده شد. سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ پس از مسابقه با برایتون ضمن انتقاد از عملکرد برخی بازیکنان تیم، ان ها را فاقد انگیزه، شخصیت و شجاعت لازم دانست.

حالا بر همین اساس ESPN گزارش داده است که مورینیو قصد دارد در تابستان تغییر و تحولی بنیادی در ترکیب تیمش ایجاد کند. گفته می شود او قصد دارد بازیکنان باتجربه و با کیفیتی را به ترکیب تیمش اضافه کند، بحث بر سر خرید حداقل 4 بازیکن بین 25 تا 28 سال است. در این بین دنی رز مدافع تاتنهام و فرد هافبک شاختار، گزینه های اصلی مورینیو هستند و اگرچه مورینیو به جذب ویلیان هم علاقه دارد ولی می داند خرید او کار سختی است، همین وضعیت درباره واران هم وجود دارد.

اما بازیکنان زیادی هم احتمالاً در تابستان الدترافورد را ترک خواهند کرد. زلاتان یا در پایان فصل از یونایتد جدا می شود و یا بازنشسته می شود، کریک هم که بازنشستگی خود را اعلام کرده است. اما مورینیو تمایلی به حفظ دیلی بلیند، دارمیان، لوک شاو و پریرا ندارد. در عین حال گفته می شود شرایط مارسیال، اسمالینگ، هررا و ماتا هم به طور کامل مشخص نیست. اما احتمال خروج پل پوگبا با وجود اختلافات اخیر با مورینیو، اندک است.

در عین حال انتظار می رود فلینی با توجه به عدم تمدید قرارداد با منچستریونایتد، الدترافورد را ترک کند. این در شرایطی است که مورینیو به شدت خواهان حفظ او است.

1878